Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tv via chromcast hapert

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tv via chromcast hapert

    Hallo

    Sinda 1.5 week haperen ( gaat rondje draaien en zegt laden) alle zenders. Heb de stroom er al vanaf gehad en de delta app al opnieuw geinstalleerd. heb al verschillende chromcasten geprobeerd maar dat hebben ze allemaal. Heb op 2 verschillende lokaties geprobeerd. 1 staat 2meter van de tv een de andere 4 meter. Ik cast vanaf mij samsung a54 telefoon. Hoe kan ik dit verhelpen?

    Groetjes



  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Minithieske Bekijk bericht
    Hallo

    Sinda 1.5 week haperen ( gaat rondje draaien en zegt laden) alle zenders. Heb de stroom er al vanaf gehad en de delta app al opnieuw geinstalleerd. heb al verschillende chromcasten geprobeerd maar dat hebben ze allemaal. Heb op 2 verschillende lokaties geprobeerd. 1 staat 2meter van de tv een de andere 4 meter. Ik cast vanaf mij samsung a54 telefoon. Hoe kan ik dit verhelpen?

    Groetjes

    zo te lezen heb je ergens een slechte verbinding, wat voor mobiel abbo heb je bijvoorbeeld?

    Reageer


    • #3
      Als het even kan een ethernet adapter er aan; bufferen komt bij mij bijna niet meer voor. Ik heb mijn Chromecast zo bedraad aan een switchje zitten. Als dat niet mogelijk of lastig is: overweeg er Powerline bij te nemen. https://store.google.com/nl/product/...er_gen_2?hl=nl

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Als het even kan een ethernet adapter er aan; bufferen komt bij mij bijna niet meer voor. Ik heb mijn Chromecast zo bedraad aan een switchje zitten. Als dat niet mogelijk of lastig is: overweeg er Powerline bij te nemen. https://store.google.com/nl/product/...er_gen_2?hl=nl
        zo'n powerline werkt inderdaad perfect...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Minithieske Bekijk bericht
          Hallo

          Sinda 1.5 week haperen ( gaat rondje draaien en zegt laden) alle zenders. Heb de stroom er al vanaf gehad en de delta app al opnieuw geinstalleerd. heb al verschillende chromcasten geprobeerd maar dat hebben ze allemaal. Heb op 2 verschillende lokaties geprobeerd. 1 staat 2meter van de tv een de andere 4 meter. Ik cast vanaf mij samsung a54 telefoon. Hoe kan ik dit verhelpen?

          Groetjes

          Hallo Ik heb het zelfde probleem:

          Van de ene op de andere dag problemen met het streamen van TV programmas op mijn (3)chromecast(s) via de delta app
          Netflx videoland en dergelijke doen het allemaal prima (tot en met de hoogste bitrate), alleen de streams van delta blijven haperen
          Wat betreft mijn thuis netwerk: alles al geprobeerd (resetten mesh netwerk en modem/router, opnieuw installeren chromcast, naar de laagste bitrate, deco nodes verplaatst tot recht onder de chromecast) maar alles zonder succes.
          Heb sterk het vermoeden dat de oorzaak bij delta ligt.


          Laatst bewerkt door JuitTh; 11 Jan 2024, 10:29.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door JuitTh Bekijk bericht

            Hallo Ik heb het zelfde probleem:

            Van de ene op de andere dag problemen met het streamen van TV programmas op mijn (3)chromecast(s) via de delta app
            Netflx videoland en dergelijke doen het allemaal prima (tot en met de hoogste bitrate), alleen de streams van delta blijven haperen
            Wat betreft mijn thuis netwerk: alles al geprobeerd (resetten mesh netwerk en modem/router, opnieuw installeren chromcast, naar de laagste bitrate, deco nodes verplaatst tot recht onder de chromecast)
            En bedraad?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              En bedraad?
              Nee, maar wel heel dicht bij de wifi Node

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X