Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Npo 3 delta tv app lg oled tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Npo 3 delta tv app lg oled tv

    Keek net even Nederland Schotland. Vrouwenvoetbal. Beeld is niet om aan te zien via de delta tv app op mijn lg tv. Totaal niet scherp. Dit is nog steeds niet opgelost. Motion ook waardeloos.Heb hier ook nog helemaal geen reply op gehad. Wanneer wordt dit eens een keer gefixt? Beeld via coax ci+module is beter op npo 3, dan dat ik het via de delta tv app op mijn lg tv kijkt, interactief! Kan niet de bedoeling zijn toch?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
    Keek net even Nederland Schotland. Vrouwenvoetbal. Beeld is niet om aan te zien via de delta tv app op mijn lg tv. Totaal niet scherp. Dit is nog steeds niet opgelost. Motion ook waardeloos.Heb hier ook nog helemaal geen reply op gehad. Wanneer wordt dit eens een keer gefixt? Beeld via coax ci+module is beter op npo 3, dan dat ik het via de delta tv app op mijn lg tv kijkt, interactief! Kan niet de bedoeling zijn toch?
    Eens dat de motion/bewegend beeld strepen geeft. Op 701 Demokanaal wordt er hard gewerkt aan nieuwe transcoding.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
      Keek net even Nederland Schotland. Vrouwenvoetbal. Beeld is niet om aan te zien via de delta tv app op mijn lg tv. Totaal niet scherp. Dit is nog steeds niet opgelost. Motion ook waardeloos.Heb hier ook nog helemaal geen reply op gehad. Wanneer wordt dit eens een keer gefixt? Beeld via coax ci+module is beter op npo 3, dan dat ik het via de delta tv app op mijn lg tv kijkt, interactief! Kan niet de bedoeling zijn toch?
      Zit ook te kijken op me lg nano tv maar op de smartcard geen probleem alles scherp

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

        Zit ook te kijken op me lg nano tv maar op de smartcard geen probleem alles scherp
        Ja, ik heb het over interactieve tv vriend. dus via de delta tv app op de lg tv. wat ik al zei. via de coax ci+ module is het beeld beter op npo 3. Omgekeerde wereld. Dat beeld via coax beter is dan de interactieve delta tv app!

        Reageer


        • #5
          Ik adviseer je licht eens op te steken bij Bordewolf.
          Bij hem is alles strak van Delta.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

            Ja, ik heb het over interactieve tv vriend. dus via de delta tv app op de lg tv. wat ik al zei. via de coax ci+ module is het beeld beter op npo 3. Omgekeerde wereld. Dat beeld via coax beter is dan de interactieve delta tv app!
            Je ben me vriend niet maar heb naar de delta tv app de tweede helft gekeken maar ook geen probleem hoor alles was perfect

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

              Je ben me vriend niet maar heb naar de delta tv app de tweede helft gekeken maar ook geen probleem hoor alles was perfect
              Erg irritant dan. Zetten ze alleen de bitrate hoger bij een glasvezel abonnement ofzo? ik heb gewoon nog via de kabel. 400 mbit abo. Alle andere zenders zijn overigens wel perfect.

              Reageer


              • #8
                Delta zou dan bewust iets nalaten of uit zetten, waarom zijn er dan nog niet veel meer klachten? Omdat men het gewoon niet ziet en het de meesten niet genoeg boeit om er op een forum moeilijk over te gaan doen. Een forum waarvan je ook nog weet dat het geen onderdeel van de 'echte' service en support is, dan is het dus puur om te stoken en te hitsen. Ik zou dan eerst van Delta iets willen horen en niet enkel van en paar mensen die tot nu toe alleen heel veel posten met heel veel (scheld)woorden. Is moeilijk serieus te nemen. Vriend.
                Laatst bewerkt door Koeba; 28 Oct 2023, 12:10.

                Reageer


                • #9
                  Ik weet niet hoor maar ik kijk al jaren via het DIT kastje op af en toe eens een heel kleine storing van wat streepjes of wat blokjes totaal geen last al mijn 50 + zenders doen het prima .

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                    Erg irritant dan. Zetten ze alleen de bitrate hoger bij een glasvezel abonnement ofzo? ik heb gewoon nog via de kabel. 400 mbit abo. Alle andere zenders zijn overigens wel perfect.
                    Je ziet het niet verkeerd, alleen waarom haal je steeds de app aan? Men gaat de bitrates daar nog omhoog schroeven, die zijn lager dan de interactieve decoder.
                    Overigens ook bij Ziggo, KPN, Odido, Canal Plus..... Je kan klagen over Delta maar bij andere providers is het niet veel anders.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X