Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenders wisselen/Zappen gaat niet meer vloeiend

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenders wisselen/Zappen gaat niet meer vloeiend

    Sinds een paar weken valt het me op dat het wisselen van zenders niet meer zo soepel gaat. Als je langs alle zenders gaat houdt 'ie af en toe in en wordt je een zender terug gezet. Ik heb dit op beide type kastjes (Amino Aria 7X en Amino Kamai7). Beide hebben de recente software update van begin deze week en ik heb ook het modem al een keer gereset.
    Ik ervaar op andere apparatuur geen internet problemen. Alles is aangesloten met netwerkkabel.

    Ervaren meer mensen dit of valt het me nu opeens op?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door preload Bekijk bericht
    Sinds een paar weken valt het me op dat het wisselen van zenders niet meer zo soepel gaat. Als je langs alle zenders gaat houdt 'ie af en toe in en wordt je een zender terug gezet. Ik heb dit op beide type kastjes (Amino Aria 7X en Amino Kamai7). Beide hebben de recente software update van begin deze week en ik heb ook het modem al een keer gereset.
    Ik ervaar op andere apparatuur geen internet problemen. Alles is aangesloten met netwerkkabel.

    Ervaren meer mensen dit of valt het me nu opeens op?
    Dit is me nog niet opgevallen en ik ben toch wel een veel gebruiker. Kun je via het menu-instelling- over apparaat eens een herstart doen? Heb je ook de laatste firmware binnen?

    Reageer


    • #3
      Zoals ik al zei: beide hebben de recente software update van begin deze week, 5.20.1 dus. Dan volgt ook automatisch een herstart he ....
      Maar ondanks dat heb ik gisteren nog een herstart uitgevoerd zonder verbetering.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X