Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tv kijken buiten Europa

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tv kijken buiten Europa

    Telkens ik tv wil kijken buiten Europa via de Delta app krijg ik het bericht dat er een storing is. Netflixen lukt wel . NPO start ook . Ik heb een Chrome Cast en een VPN lijn . Waarom lukt het niet met mijn Delta zenderpakket

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Tiny Bekijk bericht
    Telkens ik tv wil kijken buiten Europa via de Delta app krijg ik het bericht dat er een storing is. Netflixen lukt wel . NPO start ook . Ik heb een Chrome Cast en een VPN lijn . Waarom lukt het niet met mijn Delta zenderpakket
    Waar gebruik je vpn voor?

    Reageer


    • #3
      Zelf binnen Europa werkt het niet volledig. Ik betaal voor een volledig pakket maar in Spanje, Frankrijk en Luxemburg kon ik maar de standard Nederlands zenders ontvangen en ook niets opnemen of terug kijken. Ook nog met een VPN ingesteld op Nederland. E-mail werkt ook alleen via VPN. Enkele jaren geleden werkt het wel.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
        Zelf binnen Europa werkt het niet volledig. Ik betaal voor een volledig pakket maar in Spanje, Frankrijk en Luxemburg kon ik maar de standard Nederlands zenders ontvangen en ook niets opnemen of terug kijken. Ook nog met een VPN ingesteld op Nederland. E-mail werkt ook alleen via VPN. Enkele jaren geleden werkt het wel.
        De beschikbaarheid van zenders in het buitenland is afhankelijk van zenderrechten. Vanwege rechtenkwesties vanuit de zenderaanbieder is het niet mogelijk om alle uitzendingen terug te kijken of op te nemen. Ook vooruitspoelen is op verzoek van de tv-zender niet bij alle programma’s mogelijk.

        Bron

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X