Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Npo zenders delta interactieve tv app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Npo zenders delta interactieve tv app

    Gisteren wilde ik Griekenland Nederland kijken op de Interactieve Delta tv app op mijn lg tv. Echter is dit niet op het niveau van alle andere zenders, zoals ziggo en espn. Camera motion is niet vloeiend e.d Dus heb de voetbal maar weer via ci+module gekeken coax. Wat er ook nog wel aardig uit zag. En het beeld wel gewoon vloeiend is. Wanneer wordt dit opgelost DELTA-TV-team ? Het is nu oktober, een half jaar verder. App werd namelijk in mei gelanceerd op de lg tv`s.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
    Gisteren wilde ik Griekenland Nederland kijken op de Interactieve Delta tv app op mijn lg tv. Echter is dit niet op het niveau van alle andere zenders, zoals ziggo en espn. Camera motion is niet vloeiend e.d Dus heb de voetbal maar weer via ci+module gekeken coax. Wat er ook nog wel aardig uit zag. En het beeld wel gewoon vloeiend is. Wanneer wordt dit opgelost DELTA-TV-team ? Het is nu oktober, een half jaar verder. App werd namelijk in mei gelanceerd op de lg tv`s.
    Delta heeft hierover al eerder netjes gecommuniceerd. Via de apps wordt nu max 8 Mbs/sec doorgegeven. Lees dus alle apps.
    Het doel van Delta is om de huidige bitrate van de decoders een op een over te zetten op de tv-apps.

    In ik schrijf het er bij: dat is zoals het NU wordt doorgegeven op de decoders.
    Zoals je merkt komt Delta maandelijks met updates van alle tv-apps. Men is hard aan het werk en op die roadmap zal echt nog wel het verhogen van de bitrates staan.

    Note: Gaat men ooit de bitrates op de decoder verhogen dan worden de tv-apps hier wellicht niet op aangepast.
    Het doel is om de huidige situatie ook van toepassing te verklaren op de tv-apps.

    Wanneer? Dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden. Dat kan DELTA-TV-team doen voor zover ze daar uitspraken over kunnen en mogen doen.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Oct 2023, 11:45.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Delta heeft hierover al eerder netjes gecommuniceerd. Via de apps wordt nu max 8 Mbits/sec doorgegeven. Lees dus alle apps.
      Het doel van Delta is om de huidige bitrate van de decoders een op een over te zetten op de tv-apps.

      In ik schrijf het er bij: dat is zoals het NU wordt doorgegeven op de decoders.
      Zoals je merkt komt Delta maandelijks met updates van alle tv-apps. Men is hard aan het werk en op die roadmap zal echt nog wel het verhogen van de bitrates staan.

      Note: Gaat men ooit de bitrates op de decoder verhogen dan worden de tv-apps hier wellicht niet op aangepast.
      Het doel is om de huidige situatie ook van toepassing te verklaren op de tv-apps.

      Wanneer is een vraag die ik niet kan beantwoorden. Dat kan DELTA-TV-team doen voor zover ze daar uitspraken over kunnen en mogen doen.
      Jij zegt elke keer dat ze hier netjes over gecommuniceerd hebben. Maar dat hebben ze niet. Doen ze zelden! Van de week nog gechat met ze. En dat het beeld minder was op de npo zenders was hun niet bekend. Overigens hebben ze ook niet gecommuniceerd, dat de espn zenders nu eindelijk op een aanvaardbaar niveau zijn met de delta tv app op de tv! En het zijn geen megabits per seconde overigens. Maar Megabyte per seconde.
      Laatst bewerkt door Do60; 17 Oct 2023, 11:31.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

        Jij zegt elke keer dat ze hier netjes over gecommuniceerd hebben. Maar dat hebben ze niet. Doen ze zelden! Van de week nog gechat met ze. En dat het beeld minder was op de npo zenders was hun niet bekend. Overigens hebben ze ook niet gecommuniceerd, dat de espn zenders nu eindelijk op een aanvaardbaar niveau zijn met de delta tv app op de tv! En het zijn geen megabits per seconde overigens. Maar Megabyte per seconde.
        Klopt, typfout. ESPN is op alle zenders nu beter. Je ziet dus dat Delta hard aan het werk is om het beeld te verbeteren.
        Enerzijds door de streams aan te passen, anderzijds door SD om te zetten naar HD en met het testen van andere codecs.
        Om sommige zenders is het HD-beeld niet helemaal goed. Dit verschilt nog behoorlijk per zender. ESPN was daar een voorbeeld van.

        Een ander voorbeeld is het demokanaal, waar men test met nieuwe codes en transcoding (ook voor Dolby in the end).
        We klagen al lang over deze zaken en ik kan alleen maar constateren dat men hard bezig is voor ons, waarbij geduld een schone zaak blijft.
        Ze zijn (nog) geen KPN of Ziggo die qua ontwikkeling sneller kan leveren. Maar kijk toch maar eens naar KPN.
        Het TV+ product is verre van af en ook daar moet men steeds weer bijstellen.

        De communicatie over het verbeteren van de beeldkwaliteit van de apps is op dit forum gedaan en niet via andere kanalen of wegen.
        Daarin worden we dus meegenomen in toekomstige ontwikkelingen. En toekomst is niet nu, maar wel in de (nabije) toekomst.
        Tot slot: Ziggo,KPN, Odido, Canal Digital leveren via de apps ook niet dezelfde streams tov de decoders. Dus het gras is bij de buurman in dit geval zeker niet groener.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Oct 2023, 12:04.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Klopt, typfout. ESPN is op alle zenders nu beter. Je ziet dus dat Delta hard aan het werk is om het beeld te verbeteren.
          Enerzijds door de streams aan te passen, anderzijds door SD om te zetten naar HD en met het testen van andere codecs.

          Een ander voorbeeld is het demokanaal, waar men test met nieuwe codes en transcoding (ook voor Dolby in the end).
          We klagen al lang over deze zaken en ik kan alleen maar constateren dat men hard bezig is voor ons, waarbij geduld een schone zaak blijft.
          Ze zijn (nog) geen KPN of Ziggo die qua ontwikkeling sneller kan leveren. Maar kijk toch maar eens naar KPN.
          Het TV+ product is verre van af en ook daar moet men steeds weer bijstellen.

          De communicatie over het verbeteren van de beeldkwaliteit van de apps is op dit forum gedaan en niet via andere kanalen of wegen.
          Daarin worden we dus meegenomen in toekomstige ontwikkelingen. En toekomst is niet nu, maar wel in de (nabije) toekomst.
          Tot slot: Ziggo,KPN, Odido, Canal Digital leveren via de apps ook niet dezelfde streams tov de decoders. Dus het gras is bij de buurman in dit geval zeker niet groener.
          Top. Maar jij merkt het dus ook op met de voetbal op npo en iets lagere bitrate dan de andere zenders? Zal het dit jaar nog gefixt worden?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
            Gisteren wilde ik Griekenland Nederland kijken op de Interactieve Delta tv app op mijn lg tv. Echter is dit niet op het niveau van alle andere zenders, zoals ziggo en espn. Camera motion is niet vloeiend e.d Dus heb de voetbal maar weer via ci+module gekeken coax. Wat er ook nog wel aardig uit zag. En het beeld wel gewoon vloeiend is. Wanneer wordt dit opgelost DELTA-TV-team ? Het is nu oktober, een half jaar verder. App werd namelijk in mei gelanceerd op de lg tv`s.
            Heb ook een LG nano tv met Delta app maar ik heb er geen last van gehad

            Reageer


            • #7
              Je spreekt jezelf weer aardig tegen.

              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Ze zijn (nog) geen KPN of Ziggo die qua ontwikkeling sneller kan leveren. Maar kijk toch maar eens naar KPN.
              Het TV+ product is verre van af en ook daar moet men steeds weer bijstellen.
              Als KPN en Ziggo het al niet voor elkaar krijgen met de door jou aangenomen snellere ontwikkeling dan Delta, waarom zou Delta dan wel als eerste met nieuwe codecs gaan werken? Waarom zou Delta dan wel als eerste via tv-apps 8Mbps bandbreedte (unicast) kunnen gaan leveren?

              En als KPN nu al bijna een jaar elke twee weken een update van TV+ uitbrengt en nog steeds tegen een waslijst van klantwensen aanhikt, waarom zou Delta dan bij de introductie van de nieuwe Android TV decoder dit dan wel sneller kunnen? NEP/Stonerose heeft dan wel een Android platform maar dat is niet custos made en al zeker niet zaligmakend.

              Lig jij de lat voor jezelf en Delta niet iets te hoog? Lineaire tv is op de weg terug. Dit gaat sneller dat veel liefhebbers van lineaire tv dit wensen. Dat providers als KPN en Delta de heil vinden in Android TV (en Ziggo is het eigen Horizon 4 EOS zeg maar de eigen Android TV) komt echt niet omdat men lineaire tv primair beter wil maken. Dit komt omdat op deze decoders de meest gebruikte streamingdiensten gebruikt kunnen worden. Het nieuwe verdienmodel van providers zit in de wederverkoop van streamingabonnementen en de vergoeding die providers van de streamingdiensten hiervoor ontvangen. En met de Android TV decoders (die eigenlijk online mediaspelers zijn) kan je ook via de verkoop van streamingabonnementen ook nog geld verdienen bij de cordcutters,

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Je spreekt jezelf weer aardig tegen.



                Als KPN en Ziggo het al niet voor elkaar krijgen met de door jou aangenomen snellere ontwikkeling dan Delta, waarom zou Delta dan wel als eerste met nieuwe codecs gaan werken? Waarom zou Delta dan wel als eerste via tv-apps 8Mbps bandbreedte (unicast) kunnen gaan leveren?

                En als KPN nu al bijna een jaar elke twee weken een update van TV+ uitbrengt en nog steeds tegen een waslijst van klantwensen aanhikt, waarom zou Delta dan bij de introductie van de nieuwe Android TV decoder dit dan wel sneller kunnen? NEP/Stonerose heeft dan wel een Android platform maar dat is niet custos made en al zeker niet zaligmakend.

                Lig jij de lat voor jezelf en Delta niet iets te hoog? Lineaire tv is op de weg terug. Dit gaat sneller dat veel liefhebbers van lineaire tv dit wensen. Dat providers als KPN en Delta de heil vinden in Android TV (en Ziggo is het eigen Horizon 4 EOS zeg maar de eigen Android TV) komt echt niet omdat men lineaire tv primair beter wil maken. Dit komt omdat op deze decoders de meest gebruikte streamingdiensten gebruikt kunnen worden. Het nieuwe verdienmodel van providers zit in de wederverkoop van streamingabonnementen en de vergoeding die providers van de streamingdiensten hiervoor ontvangen. En met de Android TV decoders (die eigenlijk online mediaspelers zijn) kan je ook via de verkoop van streamingabonnementen ook nog geld verdienen bij de cordcutters,
                Helemaal eens. Ik geef echter niet meer en minder de situatie aan en wat hier door DELTA-TV-team over geroepen is.
                En helemaal eens, Delta gaat echt niet opeens sneller dan KPN en Ziggo. Vandaar mijn opmerking om het rustig af te wachten.
                Men is echter met alle door mij genoemde punten bezig, de een zal sneller gaan dan de andere. Ik schrijf nergens dat het deze week voor elkaar komt.

                En Android-TV heb ik los van wat zaken die bij elkaar zijn gegoogled nog niets concreet van gezien, ook dat is gewoon rustig afwachten. Het zal er heus wel komen want ook Delta zal een verdienmodel zien in de wederverkoop van apps.
                Verder vergrijsd Nederland en zie ik alleen om die reden lineaire tv niet per se meer afnemen. Je ziet nu al dat streamingsdiensten weer gaan fuseren omdat ze het alleen niet gaan redden. Er zijn er inmiddels veel te veel en de tendens is dat de meeste gebruikers terugvallen op Netflix, Videoland en hooguit Amazone. AppleTV, viaplay, Sky Showtime, HBO hoor ik in mijn omgeving niets over.
                Men is totaal niet bereid om 10 x 15 euro te betalen om al die streamingsdiensten te hebben.

                En 15 jaar geleden riep men (ik denk de eerste streamingsdiensten eerlijk gezegd) ook al dat streamingsdiensten het zouden gaan overnemen, ik geloof er niet echt in. Zoals de opzet nu is kunnen al die streamingsdiensten niet naast elkaar bestaan. Dat klapt vroeg of laat in elkaar.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Oct 2023, 14:31.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Vandaar mijn opmerking om het rustig af te wachten.

                  ...... ook dat is gewoon rustig afwachten.
                  Strak plan Bor !
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X