Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Radio voorkeur: zou het niet handig zijn dat….

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Radio voorkeur: zou het niet handig zijn dat….

    Hallo,

    Ik heb de kamai aan mijn reciever aangesloten. Ik hoef dus niet de tv aan te zetten om radio te luisteren.
    De zenders die ik vaak beluister , zijn er 3, staan in de voorkeurslijst.
    Echter, als ik de kamai op radio zet blijken alle zenders gewoon door te komen. Dwz ik had verwacht dat ik alleen door de 3 voorkeuren zou kunnen kiezen met de afstandbediening. Nu heb ik er een briefje bij liggen om de nummers van de zenders te weten en dan in te tikken op de afstandbediening.
    Zou het niet handig zijn om net als bij de tv voorkeurslijst ook bij de radio voorkeurlijst aan te kunnen geven dat je de voorkeurslijst als standaard wil hebben in de kamai.?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Fransje Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb de kamai aan mijn reciever aangesloten. Ik hoef dus niet de tv aan te zetten om radio te luisteren.
    De zenders die ik vaak beluister , zijn er 3, staan in de voorkeurslijst.
    Echter, als ik de kamai op radio zet blijken alle zenders gewoon door te komen. Dwz ik had verwacht dat ik alleen door de 3 voorkeuren zou kunnen kiezen met de afstandbediening. Nu heb ik er een briefje bij liggen om de nummers van de zenders te weten en dan in te tikken op de afstandbediening.
    Zou het niet handig zijn om net als bij de tv voorkeurslijst ook bij de radio voorkeurlijst aan te kunnen geven dat je de voorkeurslijst als standaard wil hebben in de kamai.?
    Ik gebruik zelf de voorkeurslijsten niet omdat je niet zelf kan indelen door kanalen van positie te wisselen.
    Maar ik snap jou wens.

    Reageer


    • #3
      Ik heb dit in het begin ook gedaan gekoppeld aan een logitech afstandsbediening werkte in het begin prima ,maar op een gegeven moment deed de tuner het niet ging niet meer aan of uit.
      of de zender die ik geprogrammeerd had deed het niet .
      op den duur heb ik het maar opgegeven , heb overal in huis google boxjes overal muziek en tevens stuur het de domotica aan . ideaal google en homey .

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X