Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

koppelen afstandbediening aan Samsung tv (2010) werkt niet.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • koppelen afstandbediening aan Samsung tv (2010) werkt niet.

    Ik heb een samsung tv uit 2010, en het koppelen van de afstandbediening lukt niet.
    Na de stappen (1-3) code 2448 uit te voeren reageerd de tv niet op mute of volume.
    Meermaals geprobeerd, ook de afstandbediening een reset gegeven maar dit helpt niet helaas.
    Weet iemand of de tv wellicht te oud is om met deze code te werken (en wellicht is er nog een andere code die zou kunnen werken)?
    Of kan er nog wat anders aan de hand zijn.

  • #2
    Ik heb helaas nu 3 afstand bedieningen nodig sinds ik de Humax inruilde voor het kleine zwarte kastje dat voor glasvezel nodig is. I voor de TV, 1 voor het zwarte kastje en 1 voor de soundbar. Teletext helaas alleen op de laptop en smartphone. Misschien moet Delta eens aandacht besteden aan deze problemen.

    Reageer


    • #3
      Heeft jouw soundbar arc of e-arc?

      Reageer


      • #4
        je kunt de afstandsbediening van de interactieve tv ontvanger met je tv koppelen.

        Hier onder staat een manier om de afstandsbediening te koppelen:

        Stap 1 Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

        Stap 2 Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt. (let op dit kan even duren!)

        Stap 3 Zet je TV weer aan met het TV power knopje

        Stap 4 Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

        Stap 5 Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

        Reageer


        • #5
          Dank je Bordewolf dit heeft het opgelost. Ik moest echter nog op de <text> en stop knop drukken om het op te slaan.

          Wel jammer dat de beschrijving in het boekje wat met de ontvanger geleverd is niet werkt.
          Maar bovenstaand werkt dus voor mij.

          Overigens mocht iemand de afstandbediening willen resetten, 1-6 ingedrukt houden dan 996 in toetsen.
          Laatst bewerkt door rvvliet78; 26 Sep 2023, 09:32.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X