Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ESPN 1 hogere kwaliteit op Web TV (in browser)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ESPN 1 hogere kwaliteit op Web TV (in browser)

    Ik weet niet of dit een test is maar bij mij is ESPN 1 op web TV nu 50Hz i.p.v. 25Hz. Is dit bij iedereen zo?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Koewinten Bekijk bericht
    Ik weet niet of dit een test is maar bij mij is ESPN 1 op web TV nu 50Hz i.p.v. 25Hz. Is dit bij iedereen zo?
    In de browser? Het zou beter zijn in de tv app zelf.
    Hoe kom je er achter overigens? Maar is ESPN1 dan nu anders tov ESPN2 of NPO1 ?
    Dus is ESPN2 25Hz em NPO 1 dan?
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Sep 2023, 21:39.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Koewinten Bekijk bericht
      Ik weet niet of dit een test is maar bij mij is ESPN 1 op web TV nu 50Hz i.p.v. 25Hz. Is dit bij iedereen zo?
      Espn begint erop te lijken idd. goeie motion met voetbal wedstrijden. scherp beeld. ik kijk via de interactieve tv app op lg tv. npo 1 was gewoon ruk met de samenvattingen bij studiosport, heb het toen maar weer op tv via de coax gezet. espn 2,3,4 zijn ook nog drama via interactieve tv. snap niet dat het zo moeilijk is die zenders gewoon gelijk te trekken met espn 1. Dat is gewoon een must!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        In de browser? Het zou beter zijn in de tv app zelf.
        Hoe kom je er achter overigens? Maar is ESPN1 dan nu anders tov ESPN2 of NPO1 ?
        Dus is ESPN2 25Hz em NPO 1 dan?
        Npo 1 is echt een schande qua beeld via interactief. Espn 1 is gewoon top via interactief. Snap niet dat ze zo lang lopen te klootzakken met dat gedoe! Trek het gewoon allemaal gelijk met espn 1. En niemand zal hier meer klagen!

        Reageer


        • #5
          Bordewolf Puur op het oog, het is echt veel vloeiender dan ESPN 2 of een andere zender.

          Reageer


          • #6
            De bandbreedte is er niet bij Delta om dat te doen

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
              De bandbreedte is er niet bij Delta om dat te doen
              Mijn eigen gok/meninkje is dat het niet de bandbreedte is maar een combinatie van oorzaken: Technische verschillen tussen het KPN- en het Delta-netwerk (hoewel die theoretisch op glasvezel zouden moeten verdwijnen) en het tv-platform. KPN heeft gewoon best-of-breed (en duurste) gekocht; Accenture AVS. Dat verschil merk je echt als je een paar keer wisselt tussen KPN en Delta.
              Laatst bewerkt door Koeba; 5 Sep 2023, 08:19.

              Reageer


              • #8
                Dan wordt het tijd dat Delta overstapt naar een beter systeem.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  Mijn eigen gok/meninkje is dat het niet de bandbreedte is maar een combinatie van oorzaken: Technische verschillen tussen het KPN- en het Delta-netwerk (hoewel die theoretisch op glasvezel zouden moeten verdwijnen) en het tv-platform. KPN heeft gewoon best-of-breed (en duurste) gekocht; Accenture AVS. Dat verschil merk je echt als je een paar keer wisselt tussen KPN en Delta.
                  Ik gok dat het backend er nog niet klaar voor is, maar dat Delta wel degelijk met hogere bandbreedtes kan leveren.
                  Delta heeft op zich vooraanstaande partners in NEP en Amino o.a. Deze zijn bij andere providers ook niet onbekend.
                  Neem Dolby dat werkt met dezelfde software en een mindere decoder gewoon bij T Mobile,

                  Delta staat wel aan de vooravond van keuzes, maar of men kiest voor nieuwe decoders, nieuwe investeringen of dat er andere zaken op til staan dat weten we niet.
                  Wat ik wel weer is dat het demokanaal wordt ingezet voor een andere manier van transcoden, dat doen ze niet voor niets….

                  Reageer


                  • #10
                    Delta heeft al gekozen voor geen UHD. Dus die verwachtingen kan je schrappen

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                      Delta heeft al gekozen voor geen UHD. Dus die verwachtingen kan je schrappen
                      Ok, heb je daar een bron voor?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ok, heb je daar een bron voor?
                        Die lullen maar wat. Uhd gaat er dit jaar niet meer komen. Volgend jaar wel hopelijk.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Ok, heb je daar een bron voor?
                          Npo zenders ook gewoon drama. npo 3 via interactief via de delta tv app op tv. ziet er niet uit. motion klote ook met voetbal. Heb nederlands elftal donderdag gewoon verder gekeken via coax ci+module. zag het er nog beter uit. Kan toch niet zo zijn?! al tig keer dit bericht naar de klantenservice. Standaardriedeltje elke keer dat ze op de hoogte zijn en het gefixt gaat worden. is nu al maanden verder en nog steeds is het ruk!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                            Npo zenders ook gewoon drama. npo 3 via interactief via de delta tv app op tv. ziet er niet uit. motion klote ook met voetbal. Heb nederlands elftal donderdag gewoon verder gekeken via coax ci+module. zag het er nog beter uit. Kan toch niet zo zijn?! al tig keer dit bericht naar de klantenservice. Standaardriedeltje elke keer dat ze op de hoogte zijn en het gefixt gaat worden. is nu al maanden verder en nog steeds is het ruk!
                            Ik ervaar dit niet op de NPO zenders via het interactieve kastje. Wel ESPN 2 tm 4.

                            Reageer


                            • #15
                              [QUOTE=Bordewolf;n276423]

                              Ik ervaar dit niet op de NPO zenders via het interactieve kastje. Wel ESPN 2 tm 4. [/QUOTE

                              Ze hebben gewoon schijt aan de klanten joh. Of het zijn echt geweldige amateurs. Die er een jaar over moeten doen om het beeld via de de digitale tv app goed te krijgen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X