Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Surround via Apple TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Surround via Apple TV

    Heb een setup met een Marantz 1510 als hub en een Apple TV als bron. Werkt prima. Echter bij content van de Delta tv app of de NPO Plus app werkt surround niet. Bij bv de Netflix, Apple TV of Disney app werkt dat wel. In het display van de versterker wordt dan keurig Multi In aangegeven; bij Delta en NPO staat Stereo.

    Volgens de helpdesk van Delta geeft de app wel 5.1 audio door. Ik vind echter nergens een instelling die dat kan regelen.

    Zie ik iets over het hoofd?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Hajonides Bekijk bericht
    Heb een setup met een Marantz 1510 als hub en een Apple TV als bron. Werkt prima. Echter bij content van de Delta tv app of de NPO Plus app werkt surround niet. Bij bv de Netflix, Apple TV of Disney app werkt dat wel. In het display van de versterker wordt dan keurig Multi In aangegeven; bij Delta en NPO staat Stereo.

    Volgens de helpdesk van Delta geeft de app wel 5.1 audio door. Ik vind echter nergens een instelling die dat kan regelen.

    Zie ik iets over het hoofd?
    Volgens mij geven de apps nog geen Dolby door, of het moeten de mobiele apps zijn.
    Dolby is op de belangrijke zenders nog steeds niet opnieuw geintroduceerd. Duurt lang…

    Reageer


    • #3
      Dank voor je reactie, Bor. Toch vreemd dan dat de helpdesk op mijn uitdrukkelijke vraag zegt dat er wel een 5.1 signaal wordt doorgegeven …

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X