Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smart TV app reageert niet meer

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smart TV app reageert niet meer

    Smart TV app reageert niet meer wanneer ik heen-en-weer schakel tussen andere Smart TV apps (Netflix / Youtube) en Delta. Zodra ik van de andere app naar de Delta Smart TV schakel dan heb ik beeld en geluid, maar kan niets doen, reageert op niets. Ik moet de TV (Sony Bravia) helemaal uitschakelen, opniew opstarten en dan reageert de Smart app weer.

    Heeft iemand ook dit probleem?

    Wim

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht
    Smart TV app reageert niet meer wanneer ik heen-en-weer schakel tussen andere Smart TV apps (Netflix / Youtube) en Delta. Zodra ik van de andere app naar de Delta Smart TV schakel dan heb ik beeld en geluid, maar kan niets doen, reageert op niets. Ik moet de TV (Sony Bravia) helemaal uitschakelen, opniew opstarten en dan reageert de Smart app weer.

    Heeft iemand ook dit probleem?

    Wim
    Dank voor uw bericht. Zelf zijn we dit nog niet eerder tegengekomen, en willen dit graag verder onderzoeken. Zou het mogelijk zijn voor u om uw klantnummer en type tv per email te sturen aan [email protected].

    Bij voorbaat dank.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X