Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Itv-app Google TV: Beeld tijdens doorspoelen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Itv-app Google TV: Beeld tijdens doorspoelen

    DELTA-TV-team In de app staat het beeld stil als ik voor- of achteruit spoel. Op de STB niet. Best handig om te zien wanneer je kunt stoppen met spoelen, in de app is het het gokken nu. Komt dat er in?
    Laatst bewerkt door Koeba; 16 May 2023, 08:03.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    DELTA-TV-team In de app staat het beeld stil als ik voor- of achteruit spoel. Op de STB niet. Best handig om te zien wanneer je kunt stoppen met spoelen, in de app is het het gokken nu. Komt dat er in?
    Staat op mijn vizier Koeba . Het vergt echter implementatie op verschillende onderdelen in ons landschap. Ik heb zelf de wens dat we dit gaan krijgen in de 2e helft van dit jaar.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      DELTA-TV-team In de app staat het beeld stil als ik voor- of achteruit spoel. Op de STB niet. Best handig om te zien wanneer je kunt stoppen met spoelen, in de app is het het gokken nu. Komt dat er in?
      Doet me denken aan het voor- en achteruitspoelen van de cassettebandjes van vroeger. Als je geen nummer op de teller had waar je uit moest komen was het altijd een verrassing wat je te horen kreeg

      Reageer


      • #4
        Vind dit soort tv kijken maaar niks gewoon tv aan zender en kijken al die nieuwe dingen geven veel problemen als je niet weet hoe het werk.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X