Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ondertiteling standaard uit Delta iTV app op AppleTV. Hoe?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ondertiteling standaard uit Delta iTV app op AppleTV. Hoe?

    Ik maak gebruik van de Delta iTV app op mijn AppleTV, omdat dit prettiger werkt dan de Kamai 7x. Maar nu staat de ondertiteling standaard aan, welke ik steeds uit moet zetten. Die setting wordt niet door de app onthouden. Moet ik dit ergens anders uitzetten (of een instelling aanpassen) zodat de Delta app niet standaard bij iedere zenderwijziging standaard de ondertiteling weergeeft?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door DeltaUser Bekijk bericht
    Ik maak gebruik van de Delta iTV app op mijn AppleTV, omdat dit prettiger werkt dan de Kamai 7x. Maar nu staat de ondertiteling standaard aan, welke ik steeds uit moet zetten. Die setting wordt niet door de app onthouden. Moet ik dit ergens anders uitzetten (of een instelling aanpassen) zodat de Delta app niet standaard bij iedere zenderwijziging standaard de ondertiteling weergeeft?
    Je kunt het volgende proberen:
    1) Op de Appletv naar instellingen
    2) naar Video en audio
    3) Onder de kop Audio de instelling veranderen bij Automatische ondertiteling en Ondertiteltaal.

    Laat even weten of het gelukt is.

    Reageer


    • #3
      Bedankt. Ik heb beide op “Uit” gezet en dat werkt. Nu geen ondertiteling meer.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door DeltaUser Bekijk bericht
        Bedankt. Ik heb beide op “Uit” gezet en dat werkt. Nu geen ondertiteling meer.
        Fijn dat we dit via een forum als dit opgelost zien! Laat maar weer eens zien dat dit forum erg nuttig is!
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 May 2023, 17:27.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X