Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Viaplay

    Je zitten hier altijd te zeuren dat Viaplay zo duur is nu zie hier wat ze in andere landen betalen waar ze F1 uitzenden

    https://gp33.nl/f1-nieuws/zo-kijk-je...wereld-in-2023

    Dan zitten we hier nog niet zo slecht

  • #2
    Zeuren zijn er altijd

    Reageer


    • #3
      Er zijn er ook een heleboel gratis , maar daar hoor ik je niet over , selectieve beeldvorming ?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
        Je zitten hier altijd te zeuren dat Viaplay zo duur is nu zie hier wat ze in andere landen betalen waar ze F1 uitzenden

        https://gp33.nl/f1-nieuws/zo-kijk-je...wereld-in-2023

        Dan zitten we hier nog niet zo slecht
        Mee eens. Ik vind de prijs van Viaplay met veel meer sport, films en series tov Ziggo Sports helemaal zo slecht nog niet.
        En wil je alleen F1 dan is er ook nog F1TVPro.

        Reageer


        • #5
          Waar haal jij het veel meer sport bij Viaplay vandaan? Wellicht heb jij een andere versie dan mij en vele anderen, maar ik constateer dat Ziggo Sport toch echt meer sportcontent heeft dan Viaplay. Komt deze opmerking niet om de hoek kijken omdat jij persoonlijk Ziggo Sport niet erg waardeert?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            Waar haal jij het veel meer sport bij Viaplay vandaan? Wellicht heb jij een andere versie dan mij en vele anderen, maar ik constateer dat Ziggo Sport toch echt meer sportcontent heeft dan Viaplay. Komt deze opmerking niet om de hoek kijken omdat jij persoonlijk Ziggo Sport niet erg waardeert?
            Goede vraag. Ik zat gewoon bij Ziggo Sports toen daar F1 was. Maar Ziggo Sports acteert niet als een zender of zendergroep die voor alle eindgebruikers hetzelfde toont.
            Niet zoals ESPN of Viaplay. 4K en F1 was exclusief gratis voor Ziggo abonnees en zo hadden ze meer van die geintjes. Je kon als Delta abonnee wel hetzelfde of zelfs meer betalen, maar je kreeg altijd minder. Hoe lang heeft het wel niet geduurd eer andere providers de HD varianten van de zenders kregen?

            Maar ik heb niets tegen Ziggo Sports inhoudelijk verder en ga er zo weer naar toe wanneer daar weer F1 is laat dat vooropgesteld zijn. Ik heb wel iets tegen de manier waarop een zender (ik kijk niet naar de provider Ziggo) omgaat met exclusiviteit.
            En bij Ziggo zaten niet echt de sporten waar ik interesse in had, dan is 15 euro per maand veel voor alleen F1, die gratis in 4K aangeboden werd aan Ziggo-klanten.
            Bedenk ook dat ik als Delta-klant niet naar Ziggo kan, omdat Ziggo in mijn regio niet levert. Dan is zo'n exclusiviteitsding helemaal vreemd, ik heb de keuze niet voor 4K en gratis F1 door naar Ziggo te gaan immers.
            Maar a la, zoals ik al schreef had ik ook in die tijd de mogelijkheid op naar F1TVPro te gaan.

            Ik maak de vergelijking met Ziggo Sports niet uit rancune of omdat ik anti Ziggo Sports ben, maar omdat naast sport bij Viaplay ook films en series worden aangeboden.
            En de sportcontent bij Viaplay is uitgebreider en wordt steeds uitgebreider, met o.a. darts en de Premier Leage en Bundes Liga (ok geen Spaans en Engels voetbal maar dat ga ik niet missen eerlijk gezegd).

            Maar ik heb niets tegen Ziggo Sports zelf. Op het moment dat daar weer F1 is maak ik weer de overstap.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 May 2023, 12:25.

            Reageer


            • #7
              Oké, zeg dan gewoon dat je het niet goed vindt/vond dat Ziggo de belangrijkste content zonder extra te betalen aan alle klanten levert. Terwijl jij en anderen die niet bij Ziggo tv wil of kan kopen hier wel voor moeten betalen. Het heeft dus niets met de inhoudelijke content te maken maar gewoon over het gevoel bij jou persoonlijk. En als het alleen om Formule 1 gaat, kan je zoals je zelf zegt ook F1 TV Pro nemen.

              Over gratis gesproken. Had jij Viaplay niet vele maanden gratis bij Delta? Vindt je dit dan in die periode niet een gelijke situatie als Ziggo-klanten toen hadden F1 op Ziggo Sport?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Oké, zeg dan gewoon dat je het niet goed vindt/vond dat Ziggo de belangrijkste content zonder extra te betalen aan alle klanten levert. Terwijl jij en anderen die niet bij Ziggo tv wil of kan kopen hier wel voor moeten betalen. Het heeft dus niets met de inhoudelijke content te maken maar gewoon over het gevoel bij jou persoonlijk. En als het alleen om Formule 1 gaat, kan je zoals je zelf zegt ook F1 TV Pro nemen.

                Over gratis gesproken. Had jij Viaplay niet vele maanden gratis bij Delta? Vindt je dit dan in die periode niet een gelijke situatie als Ziggo-klanten toen hadden F1 op Ziggo Sport?
                Daar is veel voor te zeggen, al heeft Viaplay zelf ook acties en andere providers ook. Je hoeft niet per se naar Delta om van soortgelijke acties gebruik te maken.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X