Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live voetbal slechte beeldkwaliteit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live voetbal slechte beeldkwaliteit

    Goeden avond allemaal,

    Nu zit ik de bekerfinale te kijken maar op de een of andere manier is de beeldkwaliteit verschrikkelijk.
    het veld in een wide shot schiet in en uit focus continu om en om
    zowel via het ip tv kastje als ook op de app van de Samsung tv zelf
    En ook op de app op me telefoon allemaal hetzelfde probleem.

    Hoe kan het toch dat live sport uitzendingen zo slecht zijn bij de delta / Caiway

    Ben recent overgestapt van Caiway naar delta in de hoop dit probleem op te lossen maar helaas
    op mijn vorige adres had ik coax daar had ik deze problemen niet.

    Dit probleem ontstaat denk ik tijdens het conprimeren aan de kant van Caiway/delta zijn er meer mensen met dit probleem ?
    En wat kunnen we eraan doen.

    Graag hoor ik van jullie

    Gr michel

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Beest Bekijk bericht
    Goeden avond allemaal,

    Nu zit ik de bekerfinale te kijken maar op de een of andere manier is de beeldkwaliteit verschrikkelijk.
    het veld in een wide shot schiet in en uit focus continu om en om
    zowel via het ip tv kastje als ook op de app van de Samsung tv zelf
    En ook op de app op me telefoon allemaal hetzelfde probleem.

    Hoe kan het toch dat live sport uitzendingen zo slecht zijn bij de delta / Caiway

    Ben recent overgestapt van Caiway naar delta in de hoop dit probleem op te lossen maar helaas
    op mijn vorige adres had ik coax daar had ik deze problemen niet.

    Dit probleem ontstaat denk ik tijdens het conprimeren aan de kant van Caiway/delta zijn er meer mensen met dit probleem ?
    En wat kunnen we eraan doen.

    Graag hoor ik van jullie

    Gr michel
    Live tv kijken met veel abonnees tegelijk blijft een probleem. Ik ben zeer benieuwd naar hoe dat zal gaan met het songfestival.
    Het heeft alles te maken met dat we opeens buffering plaatsvindt omdat de stream minder goed beschikbaar is doordat deze massaal wordt benaderd,

    Voor dat het beeld bij jou binnen is wordt er nog vanalles gedaan met het signaal.

    Hoe en of Delta hier aan werkt kan DELTA-TV-team beter uitleggen.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Apr 2023, 21:17.

    Reageer


    • #3
      Wat een gezelligheid 🤔🤔

      Zal ze vanmiddag s bellen jammer dat je niet makkelijk een filmpje kan plaatsen want zag er echt niet uit

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Beest Bekijk bericht
        Wat een gezelligheid 🤔🤔

        Zal ze vanmiddag s bellen jammer dat je niet makkelijk een filmpje kan plaatsen want zag er echt niet uit
        Filmpjes zijn te plaatsen op YouTube of Streamable dan plaats je de link hiernaar in dit topic.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
          Jeroen graag ingrijpen!
          Je kunt je natuurlijk ook altijd zelf volledig terugtrekken wanneer het je zo aangrijpt.
          Of is het stiekem toch een beetje verslavend zo’n forum?

          Reageer


          • #6
            Het " voetbal" was werkelijk om te janken maar de beeldkwalitiet was hier uitstekend.

            Reageer


            • #7
              Ik moet zeggen dat ik ook steeds een verstoring van het beeld had, hij sprong steeds naar een andere zender. Kreeg de tijd niet om te constateren hoe goed het beeld was bij het voetbal.
              Mijn probleem is overigens wel bekend en helaas niet zo 1, 2, 3 op te lossen. Ik ben dus niet de baas van de afstandsbediening 😌😉🫣

              Één voordeel, ik heb mij niet hoeven te ergeren aan het kinderlijk gedrag van een aantal overbetaalde voetballers.

              Reageer


              • #8
                ook hier de offtopic reacties verwijderd...

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X