Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve tv aleen op thuis netwerk beschikbaar

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    Het zou wel erg raar zijn als Delta Netwerk dit blokkeert.
    Dus ze zijn een soort van verplicht om hetzelfde te bieden als andere (grotere) providers? Dus alle providers moeten dat doen? Dan hebben we toch geen verschillende providers meer nodig? Dan hebben we in feite maar 1 provider meer. Even denken, wat was daar ook weer het nadeel van?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      Dus ze zijn een soort van verplicht om hetzelfde te bieden als andere (grotere) providers? Dus alle providers moeten dat doen? Dan hebben we toch geen verschillende providers meer nodig? Dan hebben we in feite maar 1 provider meer. Even denken, wat was daar ook weer het nadeel van?
      Je gaat voorbij aan het feit dat de mobiele app juist er is om buiten de deur te kijken. Zenders blokkeren hoort daar niet bij.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Je gaat voorbij aan het feit dat de mobiele app juist er is om buiten de deur te kijken. Zenders blokkeren hoort daar niet bij.
        Het zal ongetwijfeld een of andere rechtenkwestie zijn waaraan een bepaald prijskaartje vasthangt

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Klapstoel
          Wat ben je toch een grote zwabber Bordewolf. Als iemand aan de lopende band Delta vergelijkt met andere aanbieders ben jij het wel.

          Nu opeens spreek je je verbazing uit over een vergelijking.
          Lees jij je eigen bijdragen nooit terug of ben je zeer vergeetachtig?
          Dit zijn zeer aanmatigende teksten en ik eis dat je dit per direct intrekt!

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Roof

            Hey Bor en 4454 zullen we ergens anders ruzie gaan maken, En het hier gewoon lekker bij het topic houden
            Helemaal eens, laat forumbeheer bovendien eens ingrijpen zodat dit definitief stopt. Ik ben hier zo klaar mee !

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Helemaal eens, laat forumbeheer bovendien eens ingrijpen zodat dit definitief stopt. Ik ben hier zo klaar mee !
              Er word hier niet of nauwelijks gemodereerd. Op het Tweakers-forum zouden er al een paar gepermband geweest zijn, mezelf niet uitgezonderd. Afgezien daarvan is het wel opmerkelijk dat je dit uitkiest om je druk over te maken. Nogmaals: Alle aandacht die dit krijgt is eigenlijk te veel en maakt het belangrijk. Wat het, voor de duidelijkheid, niet is.
              Laatst bewerkt door Koeba; 1 May 2023, 09:51.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

                Het is al veel te ver gegaan. Er MOET gemodereerd worden aangezien hier forumleden bezig zijn via leugens en achterklap mensen te beschadigen.
                Dit is echt de druppel, dit heeft lang genoeg geduurd.
                Tsja. Ik ga me maar (weer) eens strategisch terugtrekken uit deze slangenkuil. Sterkte.

                Reageer


                • #23
                  Jeroen graag ingrijpen!

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

                    Het is al veel te ver gegaan. Er MOET gemodereerd worden aangezien hier forumleden bezig zijn via leugens en achterklap mensen te beschadigen.
                    Dit is echt de druppel, dit heeft lang genoeg geduurd.
                    Het is als continu bierbekertjes blijven gooien op een voetbalveld. Een keer moet er paal en perk worden gesteld.
                    De druppel is bij mij nu echt bereikt en ik mag hopen bij forumbeheer ook!
                    Dus je hebt nooit zelf iets gedaan of gezegd dat dit soort reacties kan losmaken?

                    Reageer


                    • #25
                      Reacties die offtopic waren en of waar gescholden werd, zijn verwijderd. Gebruiker klapstoel is voor een week gebanned wegens schelden en stoken.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X