Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Laatste weken weer regelmatig slecht beeld.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Laatste weken weer regelmatig slecht beeld.

    Hallo,

    ik heb de laatste paar weken weer regelmatig slecht beeld via de glasvezel/interactive tv bij Delta. Dit was nog niet zolang geleden ook al het geval. Daarna een periode ging het goed (tenminste het niet gezien). Nu dus wederom regelmatig slecht beeld. Vaak helpt even zappen naar een andere kanaal en terug.

    Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

  • #2
    Ik begrijp hier helemaal niets van.
    Er is een forumlid waarbij het beeld van interactieve televisie altijd retestrak is.
    Ik hoop dat hij zijn behulpzaam toont en jou helpt het beeld ook retestrak te krijgen. 🙂

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Ik begrijp hier helemaal niets van.
      Er is een forumlid waarbij het beeld van interactieve televisie altijd retestrak is.
      Ik hoop dat hij zijn behulpzaam toont en jou helpt het beeld ook retestrak te krijgen. 🙂
      Betekent dit dat ook jij een slecht beeld ervaart?
      Zelf ervaar ik de laatste tijd geen slecht beeld meer. Ik heb geen idee wat dit probleem kan veroorzaken en waarom de een wel een goed beeld heeft en de ander niet. Denk toch dat je alleen bij Delta/caiway terecht kunt voor een oplossing.

      Reageer


      • #4
        Ik denk dat Delta niet zo hard loopt met klachten.
        Hier een voorbeeld dat ze wat doen als de televisie erbij komt

        https://www.bnnvara.nl/kassa/artikel...rnet-bij-delta

        Reageer


        • #5
          En wat is nu je punt? Zie je een andere oplossing dan voor Walraven72?
          Het is of klagen bij Delta of overstappen naar een andere provider en dan maar hopen dat je daar dan wel goed beeld hebt.

          Reageer


          • #6
            Dat klopt ook ik heb nog steeds op npo 1 blokjes ,ik mocht een nieuwe splitter afhalen in de Lange delft ( delta shop ) maar heeft niet geholpen.
            Ligt aan de 5G , maar ik ben 68 maar geloof niet meer in sprookjes dus wat is de oplossing

            Reageer


            • #7
              hier in de Erasmuswijk ook steeds weer blokjes tv zeker op Nederland 1

              kan dit nu eens opgelost worden !!!!

              Reageer


              • #8
                Af en toe een puinbak bij Delta, zal wel bij andere providers ook zijn....het gras zal daar niet groener zijn dan hier.

                Alhier in Middelburg Zuid ook met regelmaat blokjes, strepen en noem maar op. En dit dan op alle kanalen van de TV.
                Gewoon uitzetten dan die hap, en na een poosje nog eens proberen. Soms met succes!!!

                Zal wel 5G of interferentie hiervan zijn denk ik persoonlijk.

                Momenteel gaat het weer 1 weekje zonder al te veel problemen.

                Reageer


                • #9
                  Bij ons in Oost-Souburg (Bomenbuurt) is het soms ook huilen met de pet op..... blokken, strepen, ondertiteling die wegvalt. Sinds weken inderdaad.
                  Mijn (zeer licht) demente buurvrouw heeft er ook last van. Zij ging naar de AVA-winkel in de Kanaalstraat te O-Souburg, waar haar gezegd werd, andere kabels en een nieuwe TV te kopen!
                  Laatst bewerkt door *Cybra*; 21 Apr 2023, 11:29.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X