Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geprogrammeerde opname Delta TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geprogrammeerde opname Delta TV

    Ik neem soms een film op via Delta "progamma opnemen". Nu heb ik de volgende vraag: Ik programmeer deze opname op mijn laptop en kan deze dan terugzien
    op een door mij gekozen moment. Is er een mogelijkheid om deze opname op een DVD schijf te branden ???
    Waarom DVD, de reden is simpel, ik kan deze DVD's afspelen op mijn televisie en dat is makkelijker kijken.

    Ik hoor graag. MVG Martin

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
    Ik neem soms een film op via Delta "progamma opnemen". Nu heb ik de volgende vraag: Ik programmeer deze opname op mijn laptop en kan deze dan terugzien
    op een door mij gekozen moment. Is er een mogelijkheid om deze opname op een DVD schijf te branden ???
    Waarom DVD, de reden is simpel, ik kan deze DVD's afspelen op mijn televisie en dat is makkelijker kijken.

    Ik hoor graag. MVG Martin
    Nee dat kan niet, je kunt wel eenvoudig de laptop aansluiten op de tv met een losse hdmi kabel.

    Ook zou je een Chromecast kunnen gebruiken waarbij je de opgenomen programma's cast vanaf de laptop naar je tv.

    Maar de nieuwe Chromecast bezitten tegenwoordig Android TV dus dan is dat al niet eens meer nodig, dan kun je de opnames direct bekijken vanuit Android TV.

    Chromecast met Google TV - Google Store

    Reageer


    • #3
      Beste Driepinter, bedankt voor jouw reactie. Martin

      Reageer


      • #4
        Of, afhankelijk van de tv, gebruik de Delta app op de tv.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X