Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Je begrijpt het niet of wilt het niet begrijpen. Uitgangspunt is dat iemand een topic start waarop je reageert met iets wat die persoon mogelijk niet kan begrijpen omdat je niet eerst alles gelezen hebt. Later volgt er weer een cryptisch bericht van je met tekst die heel serieus genomen kan worden. Dat is dus heel vaag voor van niets wetende lezers.
    Reageer dus on topic en met zinvolle bijdragen.

Reageer

Ik moet dus uitvoeriger zijn?

Reageer

Wanneer je het nu nog niet snapt dan weet ik het niet meer. Ik kan net zo goed tegen een muur lullen.
        Laat maar.

Reageer

Uw zorg om van niets wetende lezers is wel wat overdreven.

Al met al is er nog geen Dolby , en of het nu koffiedik kijken is , of je haalt de glazen bol er bij,
          er is voorlopig niemand die het weet.
          Laatst bewerkt door renschip; 23 Feb 2023, 23:04.

Reageer

Het blijft toch moeilijk te rijmen allemaal.
            Er is een forumlid die vaak hier heeft gezegd dat ze zich bij Delta tandjes werken..
            Waarom gaat dan bij Delta, behalve de aanleg van nieuwe glasvezel aansluitingen, alles zo traag als dikke pap?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
              Wanneer je het nu nog niet snapt dan weet ik het niet meer. Ik kan net zo goed tegen een muur lullen.
              Laat maar.
              Fijn allemaal die reacties van je Caiway55 !
              Nu Bor een beetje rustig is begin jij met je rare taal gebruik en niet normaal te communiceren.!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

Fijn allemaal die reacties van je Caiway55 !
                Nu Bor een beetje rustig is begin jij met je rare taal gebruik en niet normaal te communiceren.!
                Leg mij uit waar ik rare taal gebruik.
                Lees het hele bericht als neutrale lezer en je begrijpt niets van de reacties van Klapstoel. Nogmaals, aanhalen van oude koeien in een nieuw topic heeft geen zin zonder de juiste context of verwijzing. Leg mij ook uit wat het nu is om een gebruiker te blijven aanvallen wanneer deze aangegeven heeft minder op het forum te zullen zijn en helemaal geen deelnemer is in dit topic.
                Heb je dit soort frustraties toch, doe dat dan onder vermelding van dit feit en plaats niet lukraak een stuk tekst waaruit je zou kunnen opmaken dat er in februari een oplossing komt voor het Dolby probleem. We weten allemaal dat dat niet zo zal zijn, maar door de manier van plaatsen wordt het als een soort waarheid gebracht. Niet iedereen kent de voorgeschiedenis van dit bericht.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

Leg mij uit waar ik rare taal gebruik.
                  Lees het hele bericht als neutrale lezer en je begrijpt niets van de reacties van Klapstoel. Nogmaals, aanhalen van oude koeien in een nieuw topic heeft geen zin zonder de juiste context of verwijzing. Leg mij ook uit wat het nu is om een gebruiker te blijven aanvallen wanneer deze aangegeven heeft minder op het forum te zullen zijn en helemaal geen deelnemer is in dit topic.
                  Heb je dit soort frustraties toch, doe dat dan onder vermelding van dit feit en plaats niet lukraak een stuk tekst waaruit je zou kunnen opmaken dat er in februari een oplossing komt voor het Dolby probleem. We weten allemaal dat dat niet zo zal zijn, maar door de manier van plaatsen wordt het als een soort waarheid gebracht. Niet iedereen kent de voorgeschiedenis van dit bericht.

Zo'n reactie is nou net wat ik bedoel !
                  Ga gewoon lekker door zo, Succes!

Reageer

Weinig uitleg.

Ik geeft precies mijn bezwaren aan. Onderbouw dan waarom ik dit fout zou zien, dan kan ik daar wat mee.

Reageer

Ik ga op mijn gemak alle linken erbij zoeken van tandjes werken en Dolby Digital in orde per februari 2023.
                      Als ik dan niet goed verwijs, dan weet ik het niet meer.

Reageer

Nogmaals.
                        Het gaat om dit bericht, niet het verleden dat heeft geen zin. Iemand plaatst een vraag, kijkt niet terug en er wordt gereageerd met een persoonlijke frustratie door er zaken bij te halen van iemand die in het verleden (eerder dan dit draadje) dingen geschreven heeft waar wij allemaal onze gedachten bij hebben. Dan volgt er ineens, zonder context, een schermafdruk met een verhaaltje wederom uit het verleden, waar de topicstarter wederom niks mee kan want is dit nu waar, niet waar of onzin. Schrijf er dan bij dat er in het verleden iemand was die alles heel rooskleurig zag. Nee er staat helemaal niet bij.

Nu achteraf heeft het weinig zin meer omdat het inmiddels wel duidelijk is. Mijn advies is om in de toekomst gewoon on-topic te reageren, geen oude koeien uit de sloot te halen en wanneer Bor weer zou reageren gewoon daarop gefundeerd weer reageren. Wil je gewoon grappig reageren vermeldt dan het hoe en waarom zodat ook nieuwe gebruikers het snappen. Niet iedereen leest alles tot op de laatste punt terug.

Reageer

Misschien heb je gelijk. Het zal ongetwijfeld een kwestie van tijd zijn voordat er nieuwe op drijfzand gebaseerde voorspellingen worden gedaan door een forumlid. Daar zijn geen oude koeien voor nodig.

Reageer

Dat ongetwijfeld, maar laten wij daar dan boven staan. 👍

Reageer

En dan nu weer even terug naar waar het allemaal om te doen is:
                              De grote vraag aan Delta/Caiway………… wanneer kunnen we eindelijk normaal genieten van de al lang toegezegde Dolby surround? Op dit forum lees ik regelmatig berichten van het ontwikkelteam, dus er moet iemand een onderbouwd antwoord kunnen geven over de situatie.
                              Wat is het probleem, is er wat aan te doen of moeten we echt overstappen naar een aanbieder die het wel kan? Geef gewoon eens een update.

Reageer

DELTA-TV-team kan hierop reageren.

Verder heb ik forumbeheer een verzoek gedaan inzake de handelswijze van forumleden, als in forumleden aanspreken als "een forumlid", "Iemand op dit forum" en het uit zijn verband trekken van eerdere items op dit forum die verre van relevant zijn in de topics die aangedragen worden.
                                Het geeft de indruk dan "iemand op het forum" maar raaskalt, echter wordt dit in de topics zelf duidelijk aangegeven dat het verwachtingen zijn van die persoon, of zelfs voorspellingen en geen feitelijk juistheid. Het weerhoudt mij en andere forumleden van het uberhaupt nog plaatsen van ideeën, verwachtingen of doorontwikkelingen.
                                Het "framen" blijft maar doorgaan, zonder gevolgen.

En dat houdt ook tegen dat DELTA-TV-team verwachtingen, ideeen etc hier kan oppakken.

Erg jammer. Ik ga dat nu op een andere manier invullen zodat ik blijf bijdragen aan de doorontwikkeling bij Delta.

Verder ben ik zeer sporadisch nog aanwezig om nieuws te delen dat ik kan delen en that's it. Zoals aangegeven ik ben wel klaar met het klimaat op dit forum en met forumleden die onder 5 aliassen werken en niet aangepakt worden op dit feit en niet aangepakt worden op het feit dat ieder item verzand doordat er niets toevoegende zaken worden aangedragen.
                                Op ieder ander forum was een ban voor het leven uitgedeeld, zeker na herhaling op herhaling van eerder gedrag.

En on topic: ja, ik zou ook graag Dolby terug zien. Mijn verwachting was ook deze maand al, maar men werkt ook aan HD-upgrades en tv-apps. Niet alles kan waarschijnlijk tegelijk. Maar zoals gezegd DELTA-TV-team moet daar feitelijk en juist op reageren. Dan kan er ook niemand naar gaan "gissen" of op terug komen.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Feb 2023, 11:57.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X