Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dolby?

    Het niet leveren van Dolby begint wel een beetje op een klucht uit te lopen. Overweeg nu toch wel sterk om over te stappen op kpn. Delta...komt er nog dolby of gaat het nog heel lang duren. Als ik forumberichten terugkijk houd u mij al vanaf 2017 aan het lijntje

  • #2
    Er is op dit forum iemand met een glazenbol.
    Die zag alleen maar mooie dingen gebeuren bij Delta dit jaar en schoot onmiddellijk in de jubelstand.

    Reageer


    • #3
      goede vraag wacht ook al tijden hierop het is dat ik geen kpn kan kiezen schiet eens op delta

      Reageer


      • #4
        Ik kan wel kpn kiezen dus....ga overstappen

        Reageer


        • #5
          Houdt hoop!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
            Houdt hoop!
            Wordt je niet een beetje moe van jezelf? Is inmiddels wel een soort obsessie van je aan het worden.
            Lezers die net instappen snappen er al helemaal niks van, dus dit draagt echt niets bij aan dit forum. Misschien het voorbeeld van Bor volgen en ook wat minder schrijven hier.

            Reageer


            • #7
              Ik wordt eerder moe van mensen die aan de lopende band valse hoop geven met voorspellingen die niet uitkomen .

              Dat ik de waarheid aankaart dat er ook van deze voorspelling geen reet klopt lijkt me niet meer als normaal.

              Reageer


              • #8
                Zeker niet normaal. Zonder toelichting geef je nu dezelfde valse hoop aan gebruikers die de voorgeschiedenis niet kennen en bovendien draagt het dus helemaal niet bij aan dit recente onderwerp.
                Geen van de schrijvers in dit bericht heeft ook maar iets aan je bijdrage waarin je dus alleen maar obsessief bezig bent om je eigen frustraties richting een, niet in dit draadje deelnemend gebruiker, te botvieren.

                Echt, het voegt helemaal niet toe. Dus stop ermee.

                Reageer


                • #9
                  Ik zou eerder tegen de persoon die al jaren aan de lopende band valse hoop geeft met luchtkastelen; STOP ERMEE!

                  Reageer


                  • #10
                    Ik kom zijn naam niet tegen in dit draadje en hij is een stuk minder aanwezig nu.
                    Dus, kijk in de spiegel en STOP ERMEE.

                    Inhoudelijk draag je niets bij nu en ben je te beroerd toe te geven dat ook jij fout bezig bent door deze domme verwijzingen naar oude berichten hier te plaatsen waardoor het zelfs lijkt dat jij degene bent die valse hoop geeft.

                    Reageer


                    • #11
                      Iemand stelt hier een vraag over Dolby Digital geluid.
                      Ik verwijs naar een bijdrage van een forumlid waarin deze zegt er heilig in te geloven dat het deze maand nog goed komt.

                      Ik zou niet weten wat er fout is of onwaar aan mijn verwijzing.

                      Reageer


                      • #12
                        En nog eigenwijs ook. Hoop slechte eigenschappen. Je verwijst niet, je plaatst een stukje tekst waaruit je zelfs zou kunnen concluderen dat dat info uit betrouwbare bron kan zijn.
                        koop een spiegel.

                        Reageer


                        • #13
                          Wat een ophef Caiway55.

                          Ik kan Klapstoel niet betrappen op een leugen. Hij geeft ook netjes antwoord. Iets wat je van Bordewolf niet kan zeggen.

                          Ben je vergeten hoe vaak Bordewolf niet eens de moeite nam om te antwoorden als een reactie hem niet zinde of uitkwam?

                          Maakt het voor jou echt uit als Klapstoel een verwijzing maakt naar de bijdrage van Bordewolf waarin hij in zijn waarzeggersbol ziet
                          dat in februari 2023 alles weer goed is met Dolby Digital geluid?

                          Reageer


                          • #14
                            De verwijzing heeft geen nut, maar ach jullie zijn beide erg moeilijk tegenover iemand die in dit bericht niet eens iets vermeld heeft
                            Maar inmiddels begrijp ik het wel…….. jullie missen hem en gebruiken hem daarom te pas en te onpas. Misselijkmakend.
                            Laatst bewerkt door Caiway55; 23 Feb 2023, 17:11.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik wil best de link plaatsen hoor.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X