Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afstandsbediening koppelen met Salora

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afstandsbediening koppelen met Salora

    Hi mensen, na installatie van het pakket werkt alles naar behoren, echter wanneer ik de afstandsbediening van ds Amino koppel met de tv, werken de knoppen van volume en mute goed. De tv gaat ook uit met de TV knop, maar niet aan. Heel vreemd, maar ik kom er niet uit.
    ik zie soortgelijke berichten via Google, bij andere providers, maar nog geen oplossing helaas.

    Is wr iemand die hier een idee over heeft?

  • #2
    Builiche heb je hier een oplossing voor gevonden? Ik heb precies hetzelfde maar dan met mn Medion TV.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Builiche Bekijk bericht
      Hi mensen, na installatie van het pakket werkt alles naar behoren, echter wanneer ik de afstandsbediening van ds Amino koppel met de tv, werken de knoppen van volume en mute goed. De tv gaat ook uit met de TV knop, maar niet aan. Heel vreemd, maar ik kom er niet uit.
      ik zie soortgelijke berichten via Google, bij andere providers, maar nog geen oplossing helaas.

      Is wr iemand die hier een idee over heeft?
      je kunt de afstandsbediening van de interactieve tv ontvanger met je tv koppelen.

      Hier onder staat een manier om de afstandsbediening te koppelen:

      Stap 1 Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

      Stap 2 Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt. (let op dit kan even duren!)

      Stap 3 Zet je TV weer aan met het TV power knopje

      Stap 4 Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

      Stap 5 Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

      Ik hoor graag of het is gelukt!
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Sep 2023, 15:19.

      Reageer


      • #4
        Is het al gelukt, Builiche?

        Reageer


        • #5
          Bordewolf ik heb je instructies ook opgevolgd omdat ik hetzelfde probleem heb als topic starter. Op deze manier lukt het om de AB in te stellen zodat hij werkt met mn Medion TV, ik hem nu aan en uit zetten, en ook de volume en mute knoppen werken. Alleen de AV knop doet helaas niets Heb je nog suggesties om dit op te kunnen lossen?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door eltjov Bekijk bericht
            Bordewolf ik heb je instructies ook opgevolgd omdat ik hetzelfde probleem heb als topic starter. Op deze manier lukt het om de AB in te stellen zodat hij werkt met mn Medion TV, ik hem nu aan en uit zetten, en ook de volume en mute knoppen werken. Alleen de AV knop doet helaas niets Heb je nog suggesties om dit op te kunnen lossen?
            Om te wisselen van bron op jou tv zou je de AB van je TV moeten gebruiken, dat is helaas niet anders. Voor de rest kun je volstaan met de AB van de decoder

            Reageer


            • #7
              Haha scherp! Dank voor deze suggestie!

              Ik bedoel natuurlijk een oplossing om dan alsnog met één AB uit de voeten te kunnen

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X