Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wishlist interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wishlist interactieve TV

    Even een topic om eens te polsen wat men wil van interactieve TV.

    Persoonlijk vind ik de mogelijkheden van de Kamai erg beperkt.

    Tegenwoordig, het meest "basale", een Netflix interface, mist bijvoorbeeld.

  • #2
    Voor een Netflix app op de Kamai heb je een minimaal aantal abonnees nodig anders wordt de app niet gecertificeerd voor dit platform.

    En daar komt Delta dus niet aan.

    Reageer


    • #3
      De interactie tv moet wat mij betreft zo simpel mogelijk zijn. Geen rare spelletjes, geen apps, gewoon tv kijken, opnemen en terugkijken. Eventueel een eigen zenderlijst samenstellen.
      Wel noodzakelijk: een zo goed mogelijk beeld en Dolby Digital 5.1 geluid.

      Alle andere zaken kunnen gewoon via de tv geregeld worden of via andere kastjes met betere specificaties.

      Reageer


      • #4
        Energie zuinigere interactieve televisie ontvangers. Een goed voorbeeld hiervan zijn Ziggo en KPN.

        Reageer


        • #5
          Gebruik dat kastje enkel maar voor het opnemen en dat doe ik dan ook nog via de pc instellen als ik dat gebruik.
          Op me smart tv zit veel meer interactief dan heel dat kastje
          Ik wens je er veel succes mee

          Reageer


          • #6
            Het valt me op dat steeds meer klanten ontevreden zijn over de interactieve ontvangers van Delta.
            Er zouden zo langzamerhand alarmbellen moeten afgaan bij Delta.

            Reageer


            • #7
              ‘k Ben ook een ontevreden gebruiker van de Kamai. Het “beste” beeld en geluid zou worden doorgegeven, beter zou niet kunnen…. Dit zijn herinneringen die ik heb aan een bezoek aan een Delta winkel. Sinds september vorig jaar, de Kamai 7x via glasvezel. Niet dat de glasvezel iets zou uitmaken. Het wazige beeld bij het begin van bijvoorbeeld van bijvoorbeeld nieuwsuitzendingen, het achterblijven van het beeld vergeleken met digitale tv via coax ben ik inmiddels beu. KPN is nu glasvezel aan het aanleggen in de wijk waar ik woon. Heb me inmiddels aangemeld. KPN tv is ook niet zaligmakend maar kent wel de zogenaamde glasvezelkanalen, waarvan de kwaliteit over een paar maanden gelijk zouden zijn aan de signalen die via de Mediagateway worden geleverd. Ben benieuwd.

              Reageer


              • #8
                Dus bij jou is het beeld van Delta niet retestrak, Egter?

                Reageer


                • #9
                  Haha Klapstoel, neen, niet echt en ook nooit strak geweest.

                  Reageer


                  • #10
                    D I T ontvanger
                    Dat Is Treurig kastje bedoel je 🙈😉

                    Reageer


                    • #11
                      Idd kastjes zijn echt "retro" ik zeg delta/caiway welkom in 2023. 4K, dolby zijn toch min wat je mag verwachten. ESPN uhd ? Apps ,games zitten op tv dus hoeft niet op ontvanger.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X