Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vastlopers Amino Kamai 7x

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vastlopers Amino Kamai 7x

    Geen idee of ik hierin de enig ben, maar ik moet de Kamai meestal dagelijks 3 tot 4 keer opnieuw opstarten

    Redenen:
    -Geen geluid
    -Blokkeren ontvangst afstandsbediening TV (Kan TV niet harder/zachter zetten via geen enkele afstandsbediening - reageert gewoon niet)
    -Geen Beeld, wel geluid
    -Gewoon helemaal niets - zwart

    Soms is uit/aan zetten voldoende.
    Soms de stekkers er helemaal uit.

    "Vroeger" Digitale TV via coax en smartcard geen enkel probleem

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door marcelve Bekijk bericht
    "Vroeger" Digitale TV via coax en smartcard geen enkel probleem
    Nog steeds niet....🥰
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Heb je de klantenservice al gebeld?
      Ik vermoed dat het beter kan. Ik herinner me uitlatingen van een forumlid die bijna alleen maar sprak in superlatieven over het kastje en dagelijkse geniet van zijn retestrakke beeld.

      Reageer


      • #4
        Om eerlijk te zijn herken ik mij in de "issues". Ik heb met enige regelmaat dat wanneer ik de Kamai aanzet, hij opstart maar dan krijg ik de melding dat er geen DHCP verbinding gemaakt kan worden (terwijl mijn internet gewoon goed werkt / kabel al eens vervangen is etc.). Kamai even van stroom af, weer aan en opnieuw opstarten. Vaak werkt hij dan weer wel.
        Andere keren zet ik de Kamai aan, doorloopt het opstart proces en zou dan normaal gesproken moeten herstarten, maar dan blijft de aan- uitknop rood en moet ik deze weer handmatig of via de AB of knop terug aanzetten. Heb al eens contact gehad maar toen zei men dat ik de UTP kabel eens moest vervangen (wat ik toen heb gedaan).

        Inmiddels ben ik het al wel gewend dus ik laat het hier maar even bij (tot ik het weer eens beu ben) ....

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
          Heb je de klantenservice al gebeld?
          Ik vermoed dat het beter kan. Ik herinner me uitlatingen van een forumlid die bijna alleen maar sprak in superlatieven over het kastje en dagelijkse geniet van zijn retestrakke beeld.
          Smikkelen en smullen met dit retestrakke beeld.

          Reageer


          • #6
            Ik vind dit dus niet kunnen.
            Het is op deze manier een ondeugdelijk product.

            Reageer


            • #7
              Het spijt me, ik kan er niet in meegaan. De Kamai 7x heb ik nu een goed jaar staan en die heb ik nog nooit moeten herstarten. Wel zelf eens gedaan om een update binnen te halen, maar nog nooit uit noodzaak (vastlopen of iets dergelijks) moeten doen.

              Ik zou gewoon een nieuwe vragen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X