Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kanaalnummer BBC3/CBBC niet goed?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    DELTA-TV-team terugkomend op de kanaalnummering, wordt dit nog rechtgezet zodat BBC 3 in de juiste volgorde zit?
    Voorlopig niet, we zijn met andere dingen bezig als het gaat om zenders. Zo zijn we Desire aan het toevoegen in het Erotiek pakket, voegen we binnenkort een nieuwe radio zender toe, gaan we RTL (De Duitse variant opwaarderen naar HD op interactief) en is het volledige basispakket op interactieve TV in HD (Uitgezonderd de lokale zenders) en gaan we mogelijk tijdelijk een zender toevoegen aan het basis tv pakket. Ik heb geen antwoord op: wanneer en of we ook UHD/4K gaan toevoegen, wanneer er updates zijn op Dolby, of de lokale zenders ook naar HD gaan etc. zodra er updates zijn zal ik deze melden. Voor nu alvast een fijn weekend.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

      Voorlopig niet, we zijn met andere dingen bezig als het gaat om zenders. Zo zijn we Desire aan het toevoegen in het Erotiek pakket, voegen we binnenkort een nieuwe radio zender toe, gaan we RTL (De Duitse variant opwaarderen naar HD op interactief) en is het volledige basispakket op interactieve TV in HD (Uitgezonderd de lokale zenders) en gaan we mogelijk tijdelijk een zender toevoegen aan het basis tv pakket. Ik heb geen antwoord op: wanneer en of we ook UHD/4K gaan toevoegen, wanneer er updates zijn op Dolby, of de lokale zenders ook naar HD gaan etc. zodra er updates zijn zal ik deze melden. Voor nu alvast een fijn weekend.
      Die laatste zaken verwacht ik ook (nog) geen concreet antwoord wanneer niet concreet te melden is wanneer het gaat komen.
      Ik heb wel de stille hoop dat jullie er wel ondertussen hard aan werken!

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X