Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kanaalnummer BBC3/CBBC niet goed?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kanaalnummer BBC3/CBBC niet goed?

    Het kanaalnummer zou 477 moeten zijn, tussen BBC2 en BBC4? Wordt dit nog aangepast?

  • #2
    Waarom zou dat zo moeten zijn?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Waarom zou dat zo moeten zijn?
      En waarom typ jij dit? vervelende ouwehoer.

      Reageer


      • #4
        Ik ervaar jouw belediging als grensoverschrijdend gedrag, Kennie-L.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

          En waarom typ jij dit? vervelende ouwehoer.
          Kunt u de Fatsoen normen ,[die u geleerd bent] neem ik aan
          ook hier gebruiken, of is dat teveel gevraagd ?
          als u niks van Klapstoel wil lezen ,ga dan de Donald Duck lezen
          Maar toch geen nare praat neer kalken

          Reageer


          • #6
            Ik snap die uithaal van wilde Kennie ook niet.
            Ik toon juist belangstelling voor Bordewolf om te vragen waarom hij vindt dat dit kanaal op 477 moet zitten.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
              Ik toon juist belangstelling voor Bordewolf om te vragen waarom hij vindt dat dit kanaal op 477 moet zitten.
              Ik blijf graag ontopic en reageer dus alleen op laatste nette verzoek:

              BBC3 wordt ook getoond op CBBC in de avond. Kortom ik verwacht BBC3 tussen BBC2 en BBC4 en niet na BBC4
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Jan 2023, 14:04.

              Reageer


              • #8
                475, 476, 477, 478 lijkt me logisch en dat wist je ook wel.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                  475, 476, 477, 478 lijkt me logisch en dat wist je ook wel.
                  Gezellig, het nieuwe jaar begint net en ze liggen nu alweer overhoop met elkaar !

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                    Ik snap die uithaal van wilde Kennie ook niet.
                    Ik toon juist belangstelling voor Bordewolf om te vragen waarom hij vindt dat dit kanaal op 477 moet zitten.
                    Dat is anders helemaal niet zo moeilijk te begrijpen.... Het lijkt bijna of je vooral op dit forum actief bent om Bordewolf aan te vallen of dwars te zitten. Dat is toch voor de meesten hier wel duidelijk dacht ik zo.

                    "Ik toon juist belangstelling voor Bordewolf" ...hoe hypocriet.....

                    Jammer, had gehoopt dat er een goede start gemaakt kon worden in dit nieuwe jaar, maar dat kunnen we dus wel weer vergeten.

                    Reageer


                    • #11
                      Bordewolf roept al sinds hij op dit forum verscheen, een heleboel ellende over zich af door zijn manier van communiceren.
                      In dit topic had hij ipv "zou 477 moeten zijn" ook kunnen aangegeven dat het logischer was om kanaalnummer 477 te gebruiken, dat komt gelijk heel anders over!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                        [USER="39471"]In dit topic had hij ipv "zou 477 moeten zijn" ook kunnen aangegeven dat het logischer was om kanaalnummer 477 te gebruiken, dat komt gelijk heel anders over!
                        En dat is een reden om iemand een vervelende ouwehoer te noemen?
                        Zodra iemand overgaat in schelden, is hij/zij duidelijk door de argumenten heen, is deze een verliezer.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                          Bordewolf roept al sinds hij op dit forum verscheen, een heleboel ellende over zich af door zijn manier van communiceren.
                          In dit topic had hij ipv "zou 477 moeten zijn" ook kunnen aangegeven dat het logischer was om kanaalnummer 477 te gebruiken, dat komt gelijk heel anders over!
                          Jij snapt het vraagteken niet?
                          Het kanaalnummer zou 477 moeten zijn, tussen BBC2 en BBC4?

                          De context is prima duidelijk, slechts een vraag aan DELTA-TV-team.
                          Bijzonder hoe iedereen vervolgens over elkaar rolt. JanPietJoris ik ken de bedoelingen van stofdoek of Klapstoel niet maar ik ging uit van een oprechte vraag die in eerste instantie op mij provocerend overkwam, in tweede instantie (gelukkig) niet en toen heb ik ook gereageerd op.
                          Ik zal daar dan ook serieus op antwoorden.

                          De rest van al het gerollebol lees ik inmiddels al niet meer omdat het me niet interesseert.
                          Als we allemaal maar blijven los gaan op indrukken uit het verleden dan wordt het hier lastig om iets te vragen of te posten.
                          Dan is er altijd wel iemand die het niet eens is met hoe je het opschrijft of hoe je het vraagt. Daar gaat toch echt degene die post zelf over. Is het nu zo moeilijk om op de inhoud te reageren in plaats van op elkaar?

                          PS dit topic had na het een antwoord op mijn vraag al klaar kunnen zijn, dus kijk nu allemaal eens zelf hoeveel moeite er is verspild zonder dat we een antwoord hebben.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Jan 2023, 16:41.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik ga over mijn eigen woorden en net als JanPietJoris vind ik dat gezuig aan het adres van éne Bor stomvervelend.

                            Reageer


                            • #15
                              DELTA-TV-team terugkomend op de kanaalnummering, wordt dit nog rechtgezet zodat BBC 3 in de juiste volgorde zit?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X