Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Titanium 22

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Titanium 22

Bridge modem ontvangen.
    Router krijgt netjes z'n WAN IP en internet loopt als een zonnetje.

Het telefonie lampje op de Titanium blijft echter uit (Werkte wel op de Platinum 7840, dus aansluiting is actief).

Had de telefoon nodig, dus de platinum weer terug gezet.

Via de Delta chat kom ik niet verder, dan "de verbinding is actief" of een slimme gast die me tijdens de chat vraagt het modem er uit te trekken (Hoe met ik dan de chat nog gebruiken? Wer een paar uur in de rij wachten op een andere (!)medewerker)

Iemand ervaring met omzetten van de platinum naar titanium voor ik het ding als defect terug stuur?
    Hoe lang duurde het voor telefonie actief werd? (Ik heb het modem geruime tijd gelaten zonder effect)

Was het een nieuwe? Volgens mij stuurt Delta soms ook gebruikte exemplaren, dan kan het zijn dat de configuratie van de vorige gebruiker nog op het device staat.

Je kunt een factory reset proberen, zie handleiding blz. 3 rechtsboven.

https://genexis.eu/content/uploads/2...de-v2.0-EN.pdf

Reageer

Helaas dat lijkt niet te werken.

Binnenkort dat ding nog maar eens aansluiten en de helpdesk eens laten doen...wat ze dan ook doen...

Reageer

Oeps, ik zie dat ik per vergis de originele post in de verkeerde rubriek heb gezet

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X