Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bug(s) in software Amino Kamai 7x

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bug(s) in software Amino Kamai 7x

Ik merk dat wanneer je de app YouTube start en dan de ontvanger uitschakelt terwijl de app nog draait, de ontvanger na het aanzetten opeens de resolutie op 576 beeldlijnen staat. Aangezien er geen mogelijkheid is om de resolutie in te stellen op de ontvanger is de enige mogelijkheid om weer full-HD (1080 beeldlijnen) te krijgen is om de ontvanger te resetten.

Een ander probleem waar ik tegenaan loop is dat er erg slecht omgegaan wordt met de zelf gemaakte zenderlijst. Het lijkt erop dat er teveel informatie opgeslagen wordt of niet goed omgegaan wordt met zenders die gewijzigd zijn. In de huidige tijd waarbij zenders wijzigen loop ik nu telkens tegen het probleem aan dat de zenderlijst niet geladen kan worden. De enige mogelijkheid die ik heb is om de zenderlijst te verwijderen. Het is niet mogelijk om de zenderlijst te wijzigen. Dat betekent dat ik alle zenders die ik in mijn zenderlijst wil hebben weer een voor een moet toevoegen.

Een goede uitbreiding zou sowieso zijn om default een zenderlijst/filter aan te bieden waarin alleen de zenders zitten waarop ik geabonneerd ben. Nu heb ik alleen ‘alle’ waarbij ik langs zenders ga die niet in mijn abonnement zit en de ontvanger dus gaat klagen.

ik hoop dat deze zaken in het nieuwe jaar opgelost kunnen worden

Alvast bedankt voor de moeite.

DELTA-TV-team kunnen jullie iets zeggen over dit probleem en mijn suggesties?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GHorsie Bekijk bericht
      DELTA-TV-team kunnen jullie iets zeggen over dit probleem en mijn suggesties?
      Hi, heb zojuist op post gereageerd over de AndroidTV app en favorietenlijst. Voor wat betreft de bug op de settopbox zou deze verdwenen moeten zijn na onze laatste update. Wellicht dat opnieuw aanmaken iets voor u kan zijn, het zou in de toekomst niet meer moeten voorkomen.

Dan vwb de andere 2 punten:

1) Youtube app switch naar TV heeft een reset van de Kamai7X nodig. Deze heb ik besproken met het testteam en deze gaan het proberen te reproduceren en als bug loggen
      2) Vwb de default zenderlijst, heb ik deze ingebracht als mogelijke verbetering naar de toekomst toe.

Dank voor de meldingen.

Reageer

Het blijft toch vreemd dat bepaalde dingen die bij andere aanbieders al standaard zijn, bij Delta nog toekomstmuziek wordt genoemd..

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
          Het blijft toch vreemd dat bepaalde dingen die bij andere aanbieders al standaard zijn, bij Delta nog toekomstmuziek wordt genoemd..
          Er zijn ook giga verschillen tussen AH, Jumbo, Aldi, Lidl etc, etc....
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Er zijn ook verschillen in zenders. Het is maar net waar de prioriteit ligt en hoe men de meeste waarde kan leveren,
            De tv apps, Dolby en meer HD hebben nu voorrang boven een geheel eigen in te delen lijst.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

De tv apps, Dolby en meer HD hebben nu voorrang boven een geheel eigen in te delen lijst.
              Is dit jouw voorrangslijstje, of heb je inside informatie? Ik krijg de indruk dat er maar één lijstje is en dat is “bugfixes” op alle platformen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

Is dit jouw voorrangslijstje, of heb je inside informatie? Ik krijg de indruk dat er maar één lijstje is en dat is “bugfixes” op alle platformen.
                Je kan volgens mij perfect zien waaraan men werkt op dit moment. De apps, Dolby/extra geluidkanalen en HD-omzettingen.
                Er zal echt nog wel meer komen dit jaar, maar al zou ik dat weten dan kan en mag en ga ik dat niet posten alhier.

Reageer

Je kan volgens mij perfect zien waaraan men werkt op dit moment. De apps, Dolby/extra geluidkanalen en HD-omzettingen.
                  Er zal echt nog wel meer komen dit jaar, maar al zou ik dat weten dan kan en mag en ga ik dat niet posten alhier.
                  Dan heb ik iets gemist, waar kan je zien waaraan er gewerkt wordt?

Volgens mij is dat alleen een vermoeden op basis van eigen wensen. Zelf zit ik dus al heel lang op beloofde DD te wachten. Sinds het terugdraaien blijft het alleen maar stil en is er zelfs niet de kleinste beweging richting een herstel. Graag zou ik dus inderdaad werkelijk zien dat men hiermee bezig is.
                  Tussen beloven en doen zit er toch kennelijk een heel grote stap.

En ondanks dat ik de apps een prima stap vind had ik toch liever een goed werkend kastje gezien, incl. de zo vaak aangekondigde DD5.1. Vergeet wat mij betreft de apps en concentreer je op 1 ding tegelijkertijd. Of worden de apps ook de stap naar DD5.1?

Reageer

Volgens mij zeg ik nergens dat ze alles tegelijk doen :-) Maar wel de items waar ze mee bezig.

Reageer

Maar hoe weet je dan waar ze mee bezig zijn? Het staat nergens en is dus alleen een vermoeden. Voor hetzelfde geld zijn ze gestopt met een aantal zaken omdat ze het niet voor elkaar krijgen. Ik weet het niet, jij schijnt het wel te weten.
                      Mijn vraag blijft dus heel simpel: heb jij inside informatie of vermoed je dat ze er nog mee bezig zijn?

Reageer

Maar hoe weet je dan waar ze mee bezig zijn? Het staat nergens en is dus alleen een vermoeden. Voor hetzelfde geld zijn ze gestopt met een aantal zaken omdat ze het niet voor elkaar krijgen. Ik weet het niet, jij schijnt het wel te weten.
                        Mijn vraag blijft dus heel simpel: heb jij inside informatie of vermoed je dat ze er nog mee bezig zijn?
                        vermoeden op basis van wat ik zie. Ik heb geen glazen bol waarin ik verder kan kijken dat wat ik zie en constateer.

En zoals ik al zei, had ik meer informatie dan zou ik dat hier niet neer mogen zetten.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 Jan 2023, 11:29.

Reageer

Sorry, maar wederom geen antwoord. Wat zie jij dan waar ze mee bezig zijn?
                          Om heel specifiek te zijn…….. wat zie jij aan activiteiten om het Dolby Digital probleem op te lossen? Ik zie ze niet, ik lees het niet. Wat ik zie is een achteruitgang en vervolgens blijft het stil op alle fronten.
                          Jouw vermoeden lijkt dan ook nergens op gebaseerd. Ik zou het graag anders interpreteren zodat er hoop is dat we in de nabije toekomst krijgen wat onderhand al 1,5 jaar beloofd wordt.

Reageer

Sorry, maar wederom geen antwoord. Wat zie jij dan waar ze mee bezig zijn?
                            Om heel specifiek te zijn…….. wat zie jij aan activiteiten om het Dolby Digital probleem op te lossen? Ik zie ze niet, ik lees het niet. Wat ik zie is een achteruitgang en vervolgens blijft het stil op alle fronten.
                            Jouw vermoeden lijkt dan ook nergens op gebaseerd. Ik zou het graag anders interpreteren zodat er hoop is dat we in de nabije toekomst krijgen wat onderhand al 1,5 jaar beloofd wordt.
                            Dolby is er op enkele zenders af. Op een aantal zenders gewoon nog aanwezig.
                            Naast dat er een bug in zit qua omschakelen naar stereo was er een groot issue met vastlopen van zenders.
                            Wanneer dat is getackeld komt Dolby weer terug. En dat zal echt niet ergens volgend jaar staan, ook gezien de reacties op dit forum.

Reageer

Dolby is er op enkele zenders af. Op een aantal zenders gewoon nog aanwezig.
                              Naast dat er een bug in zit qua omschakelen naar stereo was er een groot issue met vastlopen van zenders.
                              Wanneer dat is getackeld komt Dolby weer terug. En dat zal echt niet ergens volgend jaar staan, ook gezien de reacties op dit forum.
                              Ook nog last van luchtspiegelingen Bor

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X