Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bug in delta smart app op android tv

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bug in delta smart app op android tv

Ik heb hier maar een account aangemaakt aangezien hier medewerkers van Delta aanwezig zijn.

Bij het gebruik van de Delta app op mijn chromecast met Google tv krijg ik nooit direct beeld. Dit blijkt te komen doordat ik een eigen zenderlijst gebruik.
    Er wordt geen beeld getoond, geen live overzicht of zelf maar een tv gids.
    Alles blijft leeg totdat ik kies voor de zenderlijst alle. Op dat moment wordt opeens alles geladen. Ik kan daarna wel terugschakelen naar mijn eigen zenderlijst en dan werkt het wel.

Kan dit opgelost worden ?

Dank voor het melden. Na de feestdagen gaan we kijken of we dit kunnen reproduceren.

voor nu… fijne dagen

Reageer

Jullie ook fijne en rustige feestdagen!

Reageer

DELTA-TV-team ik heb nu een nieuwere verse van de app maar het probleem zit hier nog steeds in.
        hebben jullie het niet kunnen reproduceren?

Reageer

Je kan beter overstappen op een Apple TV kastje. Zoveel beter!!

Reageer

Aandelen Apple? Ben het eens dat de Apple TV een fijn kastje is, maar ook die heeft zo zijn nukken en Apple laat tegenwoordig ook nog al eens een steentje vallen bij updates. Dus zeker niet zaligmakend.
            Overigens herken ik de problemen van topicstarter niet op een Android tv en, ja zeker, ook niet op de Apple TV. Ik werk ook met een eigen zenderlijst.
            Wellicht zijn er meer Google gebruikers hier die zenderlijsten gebruiken en dit eventueel kunnen reproduceren.

Heb je al eens geprobeerd om de zenderlijst te verwijderen en deze langzaam opnieuw op te bouwen? Wellicht is er een foutje ontstaan bij het wegschrijven die de boel nu laat hangen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GHorsie Bekijk bericht
              DELTA-TV-team ik heb nu een nieuwere verse van de app maar het probleem zit hier nog steeds in.
              hebben jullie het niet kunnen reproduceren?
              We hebben inmiddels een update doorgevoerd op de settopbox. Op de AndroidTV app staat er nog een bug open mbt de favorieten lijst icm met het verwijderen van zenders uit de pakketten die van invloed zijn op de zenderlijst. Hier wordt aan gewerkt. wellicht is een tijdelijke workaround een optie om de lijst te verwijderen en opnieuw aan te maken. Mocht dat wat te omslachtig zijn op de Settop box, kan dat natuurlijk ook op 1 van de andere clients (zoals bijv webtv).

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

We hebben inmiddels een update doorgevoerd op de settopbox. Op de AndroidTV app staat er nog een bug open mbt de favorieten lijst icm met het verwijderen van zenders uit de pakketten die van invloed zijn op de zenderlijst. Hier wordt aan gewerkt. wellicht is een tijdelijke workaround een optie om de lijst te verwijderen en opnieuw aan te maken. Mocht dat wat te omslachtig zijn op de Settop box, kan dat natuurlijk ook op 1 van de andere clients (zoals bijv webtv).
                Ik heb een nieuwe lijst gemaakt met maar 3 zenders en deze mijn standaard lijst gemaakt. Daarna de chromecast opnieuw opgestart en weer de app gestart. Nu kreeg ik direct beeld met mijn favorieten lijst.
                Ik heb dus wederom mijn favorieten lijst gemaakt nadat ik de vorige had verwijderd. Ook deze weer mijn standaard lijst gemaakt. Nu krijg ik wel direct beeld!

Er lijkt dus nog iets vreemds te zitten tussen de lijst op de set top box en in de app. Op de set top box had ik de lijst al eerder verwijderd en opnieuw gemaakt. Dat moest ook omdat de set top box de lijst niet accepteerde.

In elk geval lijkt het nu goed te werken

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X