Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve TV app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Interactieve TV app

    Kan iemand mij uitleggen wat de interactieve TV app. nou precies inhoudt?
    Zelf heb in Caiway Glasvezel en ben in het bezit van een Sony TV (4K) en een Apple TV (HD)

    - Vervalt hiermee het Interactieve TV kastje (Aria 7X) ?

    - Wat voor voordelen/nadelen brengt dit zich met zich mee ?

    - Wat voor kwaliteit in Beeld en Geluid ?

    Dank voor de reactie !

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht
    - Vervalt hiermee het Interactieve TV kastje (Aria 7X) ?
    Nee

    Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht
    - Wat voor voordelen/nadelen brengt dit zich met zich mee ?
    geen Teletekst
    geen Dolby
    niet alle zenders beschikbaar in de TV app
    geen Radiozenders

    Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht
    - Wat voor kwaliteit in Beeld en Geluid ?
    De beeldkwaliteit is hetzelfde


    Het is natuurlijk vooral aantrekkelijk voor een tweede tv zonder extra aparte decoder.



    Reageer


    • #3
      je kunt gewoon streamen maar dat kon toch al.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Nee



        geen Teletekst
        geen Dolby
        niet alle zenders beschikbaar in de TV app
        geen Radiozenders



        De beeldkwaliteit is hetzelfde


        Het is natuurlijk vooral aantrekkelijk voor een tweede tv zonder extra aparte decoder.


        Dat 2e kastje heb ik in huis dus?

        Ik dacht dat het grote voordelen zou hebben maar dit is zo teleurstellend !

        In Ieder geval dank voor je reactie !

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door tonv24 Bekijk bericht
          je kunt gewoon streamen maar dat kon toch al.

          Inderdaad, dus ik begrijp totaal de meerwaarde niet, maar zal wel aan mij liggen dan :-)

          Reageer


          • #6
            Ik heb zelf ook een Sony TV en een Apple TV 4K. Inmiddels de Amino van de stroom gehaald. De app op de tv werkt uitstekend en gewoon tv kijken doe ik via de kabel vanwege de Dolby Digital die daar wel werkt. Zowel op de Amino als via de apps werkt dit niet (meer).
            Voordeel van de app op de Apple TV is het upscalen naar een hogere resolutie. Prima beeld zo.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
              Ik heb zelf ook een Sony TV en een Apple TV 4K. Inmiddels de Amino van de stroom gehaald. De app op de tv werkt uitstekend en gewoon tv kijken doe ik via de kabel vanwege de Dolby Digital die daar wel werkt. Zowel op de Amino als via de apps werkt dit niet (meer).
              Voordeel van de app op de Apple TV is het upscalen naar een hogere resolutie. Prima beeld zo.
              Heb ook een Sony TV (Android) en hier de DELTA TV App op staan. Moet zeggen dat ik het beeld nog niet helemaal lekker vind lopen. Als je een voetbal wedstrijd kijkt dan loopt het beeld gewoon niet lekker vlot, ook met andere programma's niet. Als ik bijvoorbeeld NLZiet ga kijken dan is dit probleem er niet. Meerderen hier last van?

              Reageer


              • #8
                Ik herken dat niet, zowel niet op de Android tv als via de Apple TV. Moet hierbij dus wel aangeven dat ik ze alleen gebruik om opgenomen programma’s te kijken en af en toe het terugkijken.

                Reageer


                • #9
                  Ik kan nog geen verdere update geven, de Tizenapp moet eerst de juiste update krijgen.

                  Reageer


                  • #10
                    Rare is dat ik dit alleen beneden heb op een 55” inch tv. Boven op 42” inch heb ik deze problemen niet. Kan het liggen aan de grotere schermen?

                    Reageer


                    • #11
                      Zelf een 43” van Sony uit 2017. Zit nu al een tijdje vanuit de app te kijken en dat gaat uitstekend. Hopen dat er mensen zijn met een grotere tv welke hun ervaring willen delen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                        Zelf een 43” van Sony uit 2017. Zit nu al een tijdje vanuit de app te kijken en dat gaat uitstekend. Hopen dat er mensen zijn met een grotere tv welke hun ervaring willen delen.
                        Tizen 49”. Wel problemen met haperingen, maar het beeld is goed.

                        Reageer


                        • #13
                          Maar Tizen is nog in beta toch?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                            Maar Tizen is nog in beta toch?
                            Zit nog in de testfase

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                              Zelf een 43” van Sony uit 2017. Zit nu al een tijdje vanuit de app te kijken en dat gaat uitstekend. Hopen dat er mensen zijn met een grotere tv welke hun ervaring willen delen.
                              Zal vanmiddag eens kijken op 65" samsung, streamen op 55" via nvidia heb ik geen problemen. Ik gebruik interactieve tv op 65" via computer en dat draait lekker via chrome.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X