Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

En weer blijft Delta achter

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • En weer blijft Delta achter

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/krijg...-in-nederland/

    Het is droevig dat we deze zender nog niet bij Delta kunnen zien! KPN gaat het al doorgeven en Delta laat niets weten! Terwijl het toch bekend mag zijn dat aanbieders verplicht zijn om totaaltv.nl goed te volgen om te weten wat hun klanten willen! Je mag dit toch verwachten!

    (voor de goede orde, dit is een grap)
    Laatst bewerkt door Koeba; 5 Nov 2022, 18:42.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    https://www.totaaltv.nl/nieuws/krijg...-in-nederland/

    Het is droevig dat we deze zender nog niet bij Delta kunnen zien! KPN gaat het al doorgeven en Delta laat niets weten! Terwijl het toch bekend mag zijn dat aanbieders verplicht zijn om totaaltv.nl goed te volgen om te weten wat hun klanten willen!

    (voor de goede orde, dit is een grap)
    Mooi dan kan dit topic gesloten worden. Wanneer een zender eerst exclusief voor KPN wordt aangeboden, dan kan je daar als Delta niets aan doen.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Nov 2022, 16:24.

    Reageer


    • #3
      Kerel, je reageert serieus op een grap. Waarom?

      Reageer


      • #4
        met dit soort berichten kom je dus aan een "expert" status.

        Reageer


        • #5
          Helaas is het woord “expert” hier totaal verkeerd gekozen. Deze status krijg je wanneer je veel reageert of schrijft. Heeft dus niets met kwaliteit te maken.

          Reageer


          • #6
            Dus een grap is ongewenst, maar we gaan er wel allemaal op reageren en zo precies doen wat we anderen verwijten?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              voor de goede orde, dit is een grap
              Zucht... Ik wordt echt te oud voor dit soort ongein.
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Nov 2022, 09:23.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Zucht... Ik wordt echt te oud voor dit soort ongein.

                Grapje, mag ik hopen? Ik bedoel niet de leeftijd, maar de ongein.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Dus een grap is ongewenst, maar we gaan er wel allemaal op reageren en zo precies doen wat we anderen verwijten?
                  "We" veronderstelt ook ander(en). Wie zijn "we"? En wie is/zijn dan ander(en)? Ik pleit ervoor de communicatie in het algemeen te beperken tot het gebruiken van "ik-boodschappen".
                  Ik heb wel gelezen dat de opening van het topic als grap is bedoeld. Ik vind dat een ieder een grapje op een forum kan maken. Handig vind ik het dan wel dat een forum daarvoor de ruimte aanbiedt, zodanig dat iemand die geen behoefte heeft aan grapjes niet steeds topics opent waarin dan te lezen is dat die grappig bedoeld zijn; irritatie is dan nooit ver weg. Ik vond de eerste reactie in dit topic trouwens wel erg grappig, hoewel de bedoeling ervan er niet bij stond: Zoals ik al zei; irritatie is nooit ver weg.
                  En dan het verwijt? Wat wordt verweten? Zoals ik het hier lees gaat het verwijt over het sturen van berichten en een daaraan automatisch gegenereerde kwalificatie gebaseerd op kwantiteit. Ik vind dat wel een heel raar idee; "we" ,- wie dat dan ook zijn moge-, verwijten anderen te reageren en dat dan precies zo als "we" allemaal doen. Dit dus en dan ook nog op een forum waar de communicatie bestaat uit het over en weer sturen van berichten....

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Kerel, je reageert serieus op een grap. Waarom?
                    Gewoon handelen wat normaal is Webkabouter een ban geven van een week met zijn onzin.
                    Zonde van de tijd om dit weer te lezen.

                    Reageer


                    • #11
                      Topic dichtgooien en stoppen met reageren is een beter plan beste mede-forumleden!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Topic dichtgooien en stoppen met reageren is een beter plan beste mede-forumleden!
                        Wat is de meerwaarde van toch reageren dan nog? Dit had je kunnen rapporteren en het daarbij laten, waarom dat dan ook nog eens hier? Oprecht geïnteresseerd want behalve trollen lijkt het verder geen doel te hebben. O, wacht....

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Topic dichtgooien en stoppen met reageren is een beter plan beste mede-forumleden!
                          Dan had er van jouw niks meer gestaan Bor ,Zon voorbeeldig voorbeeld .ben je ook niet weer

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                            Wat is de meerwaarde van toch reageren dan nog?
                            Je kunt jezelf beter afvragen wat de meerwaarde van jouw originele bericht is. Neigt meer richting troll behavior dan naar grappig zijn. De grenzen opzoeken is niet verkeerd, maar voorkom dat men je straks niet meer voor vol aanziet.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Stoffel Bekijk bericht
                              Je kunt jezelf beter afvragen wat de meerwaarde van jouw originele bericht is. Neigt meer richting troll behavior dan naar grappig zijn. De grenzen opzoeken is niet verkeerd, maar voorkom dat men je straks niet meer voor vol aanziet.
                              Kijk, aan zulke reacties heb ik dus iets. Overigens hoop ik dat je zelf ook meteen het lastige in je laatste zin ziet: Wees jezelf....Maar niet zo! Toegevoegde waarde is natuurlijk erg persoonlijk gebonden. Ik vind een gebbetje prima kunnen, zeker als ik het er bij zet. Anderen weer niet. Weinig nut om daar over te twisten. Niet gewenst, dan verder lezen toch?
                              Laatst bewerkt door Koeba; 9 Nov 2022, 11:47.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X