Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spoelen op de Amino-ontvanger

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spoelen op de Amino-ontvanger

    Sinds een paar maanden heb ik glasvezel via Delta en daarvoor heb ik een Amino-ontvanger in gebruik. Ik vind het terug- of vooruitspoelen niet zo prettig werken en vroeg me af of andere mensen dit ook vinden. Wat me voornamelijk opvalt is dat de preview die getoond wordt niet overeen komt met waar de video verdergaat wanneer je vervolgens op play klikt. Dit maakt het erg lastig om het juiste moment te vinden.

    Het zou fijn zijn als de Amino dit hetzelfde doet als de Apple TV:
    Als je op het pijltje naar links klikt ga je 10 seconden terug en als je naar rechts klikt ga je 10 seconden naar voren. Houd je de knop ingedrukt, dan wordt er voor- of achteruit gespoeld. Als je dan nog een keer op de knop klikt, gaat ie sneller. Vooral die 10 seconden springen is handig als je even niet aan het opletten was.


    Groet,
    Pieter.

  • #2
    Dit lijkt me een belangrijk verbeterpunt.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Dit lijkt me een belangrijk verbeterpunt.
      Het stoort mij eerlijk gezegd niet. Maar dat is mijn mening.

      Reageer


      • #4
        Ik begrijp je helemaal, in talkshows is het ook fijn als je door kan spoelen naar de juiste gast.
        Als je dan op het verkeerde been wordt gezet omdat een preview niet klopt is dat erg vervelend.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X