Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte ontvangst RTL4

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slechte ontvangst RTL4

    Sinds een week heb ik dat RTL4 slecht beeld en geluid heeft via de interactie TV. Er is in huis niets veranderd en kijk al jaren via de zelfde configuratie. Wanneer ik overschakel naar NPO 1 of zo heb ik dit probleem niet. Zijn er meer mensen met dit probleem?

  • #2
    Als je even rondkijkt op dit forum zie je snel daar je bij lange na niet de enige bent.
    Het regent vastlopers…

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door L. van der Meer Bekijk bericht
      Sinds een week heb ik dat RTL4 slecht beeld en geluid heeft via de interactie TV. Er is in huis niets veranderd en kijk al jaren via de zelfde configuratie. Wanneer ik overschakel naar NPO 1 of zo heb ik dit probleem niet. Zijn er meer mensen met dit probleem?
      we wachten nog steeds op hun “uitstekende communicatie”

      Reageer


      • #4
        Met een herstart van het modem is het denk ik opgelost.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door L. van der Meer Bekijk bericht
          Met een herstart van het modem is het denk ik opgelost.
          is het dan de bedoeling dat je elke dag het modem/,tv kastje een keer of 4/5 moet opstarten todat je eens beeld/geluid hebt, en dan blijkt dat het geluid gewoon ontzettend klote is?????

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht

            is het dan de bedoeling dat je elke dag het modem/,tv kastje een keer of 4/5 moet opstarten todat je eens beeld/geluid hebt, en dan blijkt dat het geluid gewoon ontzettend klote is?????
            Probeer geluid eens op Dolby te zetten

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Probeer geluid eens op Dolby te zetten
              heb 2 maanden geleden die instelling al aangepast zodat bij alle zenders ( indien beschikbaar) het geluid automatisch voor dolby kiest.....

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht

                is het dan de bedoeling dat je elke dag het modem/,tv kastje een keer of 4/5 moet opstarten todat je eens beeld/geluid hebt, en dan blijkt dat het geluid gewoon ontzettend klote is?????
                Als je last van je knieën hebt zoals ik, is het erg lastig om vier of vijf keer per dag te moeten bukken om het tv kastje uit en weer aan te zetten. Met de steeds toenemende vergrijzing is dat voor veel klanten geen optie.

                Reageer


                • #9
                  Delta moet het oplossen maar ik heb wel een tip.om snel te resetten. Plasts een slimme stekker voor de ontvanger of modum. Met een druk op de knop afsluiten en weer opstarten met een smartphone

                  Reageer


                  • #10
                    Ik vind wel omdat Delta de oorzaak is van de noodzaak voor een slimme stekker dat het netjes is als Delta deze slimme stekker gratis verschaft aan zijn klanten. Een doekje voor het bloeden zegmaar…

                    Reageer


                    • #11
                      Slimme stekker? Een slimme IT specialist zou beter zijn

                      Reageer


                      • #12
                        😂

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X