Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Dolby Digital #5

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • [AANKONDIGING] Dolby Digital #5

    Vandaag hebben we Dolby Digital aangezet voor TV 538, RTL Z, SBS9, TLC, NPO 1, RTL5, RTL8 en NET5.

    Dat brengt ons momenteel op 31 kanalen met Dolby Digital, we hebben er nog ongeveer 10 te gaan.

    Je zet Dolby aan door naar een van deze kanalen te zappen en op de "OPT" of "SUBS" knop te drukken op je afstandbediening. Ook is er ter herkenning een Dolby logo zichtbaar in de onderbalk. Het omschakelen tussen stereo en Dolby kan soms enige seconden duren.
    Laatst bewerkt door Eduard B; 13 Sep 2022, 11:20.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
    Vandaag hebben we Dolby Digital aangezet voor TV 538, RTL Z, SBS9, TLC, NPO 1, RTL5, RTL8 en NET5.

    Dat brengt ons momenteel op 31 kanalen met Dolby Digital, we hebben er nog ongeveer 10 te gaan.

    Je zet Dolby aan door naar een van deze kanalen te zappen en op de "OPT" of "SUBS" knop te drukken op je afstandbediening. Ook is er ter herkenning een Dolby logo zichtbaar in de onderbalk. Het omschakelen tussen stereo en Dolby kan soms enige seconden duren.
    SBS6 staat weer uit…..

    En ik hoop voor deze of volgende maand voor meer Duitse kanalen in HD! Keep up the good work!
    https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-i...meer-hd-en-4k/

    KPN gaat ook verder doorpakken qua HD en 4K.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Sep 2022, 20:32.

    Reageer


    • #3
      Ik denk dat het aantal storingen alleen maar toeneemt op interactieve televisie bij Delta als ze gaan doorpakken....
      Netwerk kan het niet aan. zo lijkt het.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
        Ik denk dat het aantal storingen alleen maar toeneemt op interactieve televisie bij Delta als ze gaan doorpakken....
        Netwerk kan het niet aan. zo lijkt het.
        Ken jij de oorzaken van de storingen dan? Ik heb daar nog niets over gelezen.

        Reageer


        • #5
          Ik verwacht geen eerlijkheid over de lange structurele storingen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
            Ik denk dat het aantal storingen alleen maar toeneemt op interactieve televisie bij Delta als ze gaan doorpakken....
            Netwerk kan het niet aan. zo lijkt het.
            Haha, wat weet u dat ze bij de beheerders niet weten? Gokje: U gokt.
            Wat geen gok is, is dat 6 van de 10 problemen met beeldkwaliteit oplosbaar zijn met betere bekabeling en de decoder niet op wifi gebruiken.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
              Ik verwacht geen eerlijkheid over de lange structurele storingen.
              De storingen zijn niet structureel en lang. De huidige speelt nu twee weken en er wordt echt wel hard gewerkt aan de oplossing, Verder hadden we het over DD en de hoop meer HD / UHD / 4K de komende twee maanden.
              Er is al een ander topic over storingen.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Sep 2022, 08:37.

              Reageer


              • #8
                Er is ook een ander topic over HD / UHD / 4K....
                Dit topic gaat over Dolby Digital
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #9
                  Er is een ander topic over 4K en UHD

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                    Er is een ander topic over 4K en UHD
                    Klopt, desalniettemin was mijn opmerking over HD, UHD en 4K slechts een opmerking en dat ik hoop dat ze daar ook weer mee gaan doorpakken, zeker gezien het feit dat KPN nu ook daarin weer stappen gaat zetten.

                    Blijft over het feit dat op SBS6 opeens geen DD meer is.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Sep 2022, 13:34.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Klopt, desalniettemin was mijn opmerking over HD, UHD en 4K slechts een opmerking en dat ik hoop dat ze daar ook weer mee gaan doorpakken, zeker gezien het feit dat KPN nu ook daarin weer stappen gaat zetten.

                      Blijft over het feit dat op SBS6 opeens geen DD meer is.
                      Niet in de war met sbs9 wellicht? Want dat is mogelijk, die is namelijk al gedaan. SBS6 staat bij ons al tijden in de planning in de laatste batch.

                      Dan voor wat betreft 4K UHD in een topic over Dolby digital is inderdaad wel een beetje afleiding. Iets wat overigens in elk draadje wel gebeurd en zeker ook door anderen. Laten we dat voorkomen. Dit geldt voor iedereen, en ook de snerende onder water opmerkingen worden door mij echt wel gezien waarin wordt aangegeven dat er al jaren niets gebeurd aan ons platform of dat dit tot enorme storingen leidt. Totale onzin. Maar laten we daar wegblijven toch? Ik zit liever aan de positieve kant. Ook meerdere keren dezelfde opmerking in meerdere draadjes?. Toch? Zodra ik iets te melden heb over 4k of andere ontwikkelingen zijn jullie de eerste die dit horen via mij en dit forum. Het is mijn eigen initiatief om jullie hiervan op de hoogte te houden van de ontwikkelingen op TV gebied van DFN via dit forum. Heb hier vaak over getwijfeld omdat het sentiment zo vaak omslaat, dat het nut van dit forum een beetje verdwijnt. Je kan ook gewoon op de nieuwsbrief wachten, maar dat is nu juist niet wat ik wil. Ik heb het afgelopen jaar veel feedback gekregen middels dit forum en actie op kunnen ondernemen. Dat heb ik al eerder vermeld. Wat jullie namelijk ervaren, kunnen andere klanten ook ervaren en dat wil ik zeker niet.

                      Met jullie hulp en opmerkingen maken we ons product steeds beter. Vergeet niet het vooruit spoelen bij alle zenders voor opgenomen programma's, de upgrades naar HD die hebben plaatsgevonden de afgelopen maanden, Dolby digital, de Smart TV Apps die we gaan introduceren. Er zijn op de achtergrond een groot aantal mensen in de weer om ons platform en netwerk beter, stabieler en kwalitatief naar het beste niveau te tillen, en dat met de nieuwste technieken.

                      En ja, we zijn bezig met 4K en daar is nog niets over te zeggen of te speculeren. Ik zal het jullie het hier als eerste laten weten als er iets te melden is.

                      Voor nu blijf ik jullie hier nog op de hoogte houden, zolang het leuk blijft toch? Is voor iedereen veel leuker. :-)

                      On topic: zoals ik aangaf zit SBS6 in de laatste batch. Uiteraard zetten we alleen zenders live als we het ok bevinden. Er staan er 8 klaar voor de volgende release en dan gaan we kijken naar diegene die niet goed gegaan zijn, de GOS kanalen en ook de andere talen. Dus we zijn er bijna vwb dit topic. :-)
                      Fijne dag! en keep up the good vibes.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                        Niet in de war met sbs9 wellicht? Want dat is mogelijk, die is namelijk al gedaan. SBS6 staat bij ons al tijden in de planning in de laatste batch.

                        Dan voor wat betreft 4K UHD in een topic over Dolby digital is inderdaad wel een beetje afleiding. Iets wat overigens in elk draadje wel gebeurd en zeker ook door anderen. Laten we dat voorkomen. Dit geldt voor iedereen, en ook de snerende onder water opmerkingen worden door mij echt wel gezien waarin wordt aangegeven dat er al jaren niets gebeurd aan ons platform of dat dit tot enorme storingen leidt. Totale onzin. Maar laten we daar wegblijven toch? Ik zit liever aan de positieve kant. Ook meerdere keren dezelfde opmerking in meerdere draadjes?. Toch? Zodra ik iets te melden heb over 4k of andere ontwikkelingen zijn jullie de eerste die dit horen via mij en dit forum. Het is mijn eigen initiatief om jullie hiervan op de hoogte te houden van de ontwikkelingen op TV gebied van DFN via dit forum. Heb hier vaak over getwijfeld omdat het sentiment zo vaak omslaat, dat het nut van dit forum een beetje verdwijnt. Je kan ook gewoon op de nieuwsbrief wachten, maar dat is nu juist niet wat ik wil. Ik heb het afgelopen jaar veel feedback gekregen middels dit forum en actie op kunnen ondernemen. Dat heb ik al eerder vermeld. Wat jullie namelijk ervaren, kunnen andere klanten ook ervaren en dat wil ik zeker niet.

                        Met jullie hulp en opmerkingen maken we ons product steeds beter. Vergeet niet het vooruit spoelen bij alle zenders voor opgenomen programma's, de upgrades naar HD die hebben plaatsgevonden de afgelopen maanden, Dolby digital, de Smart TV Apps die we gaan introduceren. Er zijn op de achtergrond een groot aantal mensen in de weer om ons platform en netwerk beter, stabieler en kwalitatief naar het beste niveau te tillen, en dat met de nieuwste technieken.

                        En ja, we zijn bezig met 4K en daar is nog niets over te zeggen of te speculeren. Ik zal het jullie het hier als eerste laten weten als er iets te melden is.

                        Voor nu blijf ik jullie hier nog op de hoogte houden, zolang het leuk blijft toch? Is voor iedereen veel leuker. :-)

                        On topic: zoals ik aangaf zit SBS6 in de laatste batch. Uiteraard zetten we alleen zenders live als we het ok bevinden. Er staan er 8 klaar voor de volgende release en dan gaan we kijken naar diegene die niet goed gegaan zijn, de GOS kanalen en ook de andere talen. Dus we zijn er bijna vwb dit topic. :-)
                        Fijne dag! en keep up the good vibes.
                        Top! Een snerende opmerking over 4K en overigens ook UHD is van mij al anderhalf jaar geleden. Ik zie de beweging aan jullie kant en dat er hard gewerkt wordt en dat heb ik hier en op andere plekken waar het tv product aan de orde komt heel vaak benoemd. Soms (of te vaak kan ook) vragen naar hoe het er mee staat, bijvoorbeeld zenders naar HD vind ik niet gek, en meestal is dat handiger in een topic die jullie ook volgen, maar goed dan raak ik of anderen soms weer off topic. Ik probeer als ‘tester’ en volger van de nieuwe zaken positief kritisch te zijn zodat jullie inderdaad iets kunnen met de input.

                        En uitwaaieren is op zich niet erg, zo lang we maar positief reageren op elkaar en elkaar in de waarde laten.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Sep 2022, 21:49.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik hoop dat alles goed gaat! Veel geluk
                          Mandine van https://twee-sieraden.nl/collections/bff-ketting-voor-2
                          Laatst bewerkt door 1Mandine; 22 Sep 2022, 20:03.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door 1Mandine Bekijk bericht
                            Ik hoop dat alles goed gaat! Veel geluk
                            Hoop doet leven ,maar verwacht niks

                            Reageer


                            • #15
                              Geen woorden, maar daden..

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X