Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT ontvanger bedienen met meubel dicht

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT ontvanger bedienen met meubel dicht

    Komt Delta nog met een oplossing om je interactieve ontvanger te bedienen met je tv meubel gesloten?
    Ik heb nu KPN en dat werkt geweldig met de bluetooth afstandsbediening.
    Ik was recent in een Delta shop en heb de interactieve ontvanger daar zelf getest door mijn hand voor de Delta ontvanger te houden en gelijk deed de ontvanger niks meer.

    Als ik eerlijk ben kan dit niet meer in 2022. Voor mij ook een reden om voorlopig niet over te stappen.
    Ik heb ook familie met een Ziggo Next of Next mini en ook die kunnen de televisie ontvanger perfect bedienen met het tv meubel dicht.

    Ik vind echt dat Delta hier mee achterloopt.

  • #2
    Denk dat Delta spoedig met een nieuwe ontvanger komt zeker ook met het oog op het doorgeven van UHD zenders.

    Reageer


    • #3
      Je kan een infrarood oog bijbestellen en die in het zicht zetten of leggen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
        Denk dat Delta spoedig met een nieuwe ontvanger komt zeker ook met het oog op het doorgeven van UHD zenders.
        Wat is jou bron in deze? Interessante informatie!
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Sep 2022, 15:24.

        Reageer


        • #5
          Met een infrarood oog moet je weer richten met je afstandsbediening.
          Richten vind ik niet meer van deze tijd. Hoeft bij KPN en Ziggo ook niet.
          Lekker lui hangen op de bank met meubel dicht en zappen zonder je bekommeren of verplicht overeind komen omdat er gericht moet worden. Niet meer van deze tijd.

          Reageer


          • #6
            Ik vraag me af of je tv kijkt met de deuren ook dicht. (gereformeerde gemeente kijkt ook zo tv)

            Reageer


            • #7
              Hihi, ik kijk televisie met de zegen van boven. 😙

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X