Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Dolby Digital #3

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • [AANKONDIGING] Dolby Digital #3

    Vandaag hebben we Dolby Digital aangezet voor BBC One, BBC Two, BBC World News, NPO 3, Nickelodeon, France 2, ARD en Veronica / DisneyXD.

    Dat brengt ons momenteel op 15 kanalen met Dolby Digital, we hebben er nog ongeveer 20 te gaan.

    Je zet Dolby aan door naar een van deze kanalen te zappen en op de "OPT" of "SUBS" knop te drukken op je afstandbediening. Ook is er ter herkenning een Dolby logo zichtbaar in de onderbalk. Het omschakelen tussen stereo en Dolby kan soms enige seconden duren.
    Laatst bewerkt door Eduard B; 14 Jul 2022, 12:00.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
    Vandaag hebben we Dolby Digital aangezet voor BBC One, BBC Two, BBC World News, NPO 3, Nickelodeon, France 2, ARD en Veronica / DisneyXD.

    Dat brengt ons momenteel op 15 kanalen met Dolby Digital, we hebben er nog ongeveer 20 te gaan.

    Je zet Dolby aan door naar een van deze kanalen te zappen en op de "OPT" of "SUBS" knop te drukken op je afstandbediening. Ook is er ter herkenning een Dolby logo zichtbaar in de onderbalk. Het omschakelen tussen stereo en Dolby kan soms enige seconden duren.
    Ik heb het standaard aangezet via het instellingenmenu, er blijft een issue met terugschakelen naar stereo wanneer er geen Dolbysignaal aanwezig is.
    Zo hoort het niet te werken….

    Verder blij met de toevoeging, werkt echter nog steeds niet naar behoren of in vergelijking tot Caiway Multiscreen, KPN Interactief, Ziggo Horizon/Next etc etc etc
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Jul 2022, 19:54.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Zo hoort het niet te werken….

      Verder blij met de toevoeging, werkt echter nog steeds niet naar behoren of beter on vergelijking tot Caiway Multiscreen, KPN Interactief, Ziggo Horizon/Next etc etc etc
      Het is ook nooit goed hé.
      Laat de Delta techneuten eerst verder hun werk doen in plaats van direct te 'hakken'.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

        Het is ook nooit goed hé.
        Laat de Delta techneuten eerst verder hun werk doen in plaats van direct te 'hakken'.
        Hakken? Ik doe een melding dat dit nog niet functioneert zoals het zou moeten, meer niet.
        Even dimmen dus en niet je eigen negatieve sausje over zaken gaan gooien.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Even dimmen dus en niet je eigen negatieve sausje over zaken gaan gooien.
          Mijn negatieve sausje is niet bedoeld voor Delta, die doen hun best met hun(!) zaken te verbeteren.
          Dat jij vindt dat hun zaakjes niet voor elkaar zijn én de manier waarop je het ventileert en vergelijkt met andere partijen zoals KPN, Ziggo etc slaat ook nergens op.
          Prettig weekend.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

            Mijn negatieve sausje is niet bedoeld voor Delta, die doen hun best met hun(!) zaken te verbeteren.
            Dat jij vindt dat hun zaakjes niet voor elkaar zijn én de manier waarop je het ventileert en vergelijkt met andere partijen zoals KPN, Ziggo etc slaat ook nergens op.
            Prettig weekend.
            Nogmaals dat je is eigen negatieve inslag, die laat ik me niet aanpraten.
            Ik meld mijn bevindingen meer niet. Het product voldoet nog niet helemaal aan wat Caiway 5 jaar geleden al bood en hoe menig interactieve ontvanger met Dolby omgaat.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Nogmaals dat je is eigen negatieve inslag, die laat ik me niet aanpraten.
              Ik meld mijn bevindingen meer niet. Het product voldoet nog niet helemaal aan wat Caiway 5 jaar geleden al bood en hoe menig interactieve ontvanger met Dolby omgaat.
              ...
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Ik heb sinds een paar dagen op BBC1 en 2 een stem die dingen omschrijft. Ik begrijp dat dit voor slechtzienden is. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit uit zet? Ik heb al van alles geprobeerd zowel op de tv als de digitale ontvanger. Alvast bedankt.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Mom Bekijk bericht
                  Ik heb sinds een paar dagen op BBC1 en 2 een stem die dingen omschrijft. Ik begrijp dat dit voor slechtzienden is. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit uit zet? Ik heb al van alles geprobeerd zowel op de tv als de digitale ontvanger. Alvast bedankt.
                  via de OPT-toets kun je kiezen welk geluidssignaal je wil hebben, Dolby, gesproken ondertiteling, stereo.
                  Via de "Instellingen" kun je Dolby als standaard kiezen (echter de fout in de software is dat wanneer er geen Dolbysignaal op een Dolbykanaal wordt uitgezonden er vervallen wordt n Dolby20 en dat gaat dus niet goed, deze moet terugvallen naar strereo.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Mom Bekijk bericht
                    Ik heb sinds een paar dagen op BBC1 en 2 een stem die dingen omschrijft. Ik begrijp dat dit voor slechtzienden is. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit uit zet? Ik heb al van alles geprobeerd zowel op de tv als de digitale ontvanger. Alvast bedankt.
                    Bedankt voor het melden. Het lijkt erop dat we inderdaad de verkeerde audio hadden ingesteld. Dit is nu aangepast.

                    Excuses voor het ongemak!

                    Reageer


                    • #11
                      Is inderdaad opgelost. Fijn hoor!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ik heb het standaard aangezet via het instellingenmenu, er blijft een issue met terugschakelen naar stereo wanneer er geen Dolbysignaal aanwezig is.
                        Zo hoort het niet te werken….

                        Verder blij met de toevoeging, werkt echter nog steeds niet naar behoren of in vergelijking tot Caiway Multiscreen, KPN Interactief, Ziggo Horizon/Next etc etc etc
                        Hoi via de coax kabel , gewoon via de digitale tv heb je toch geen 5.1 dolby ? Toch alleen maar via DIT kastje een paar zenders.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door cmdevrieze Bekijk bericht

                          Hoi via de coax kabel , gewoon via de digitale tv heb je toch geen 5.1 dolby ? Toch alleen maar via DIT kastje een paar zenders.
                          DIT al een heleboel zenders inmiddels, er moeten er nog een handjevol over.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X