Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ESPN UHD gaat in 4K gaat uitzenden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ESPN UHD gaat in 4K gaat uitzenden

    UPD: Ziggo bevestigt dat ESPN UHD in 4K gaat uitzenden | Totaal TV

    Ik ben benieuwd als het dit jaar nog gebeurt of Delta dit ook gaat doorgeven aan zijn abonnees.

  • #2
    Ik denk dat de kans gering is want sinds 28 januari moet dit ook via een CI+ module worden uitgezonden volgens de ACM.

    Reageer


    • #3
      Is dat zo? Caiway en Delta verwaarlozen de coaxkabel met HD zenders al jaren ten opzichte van IPTV en de ACM grijpt niet in, dus wellicht mag dit onderscheid.
      Maar los hiervan. Stel dat ESPN nog dit jaar begint met 4K met HDR en 50fps, dan zou ik echt van verbazing van mijn stoel vallen als Delta het dit jaar ook zou doorgeven.

      Mijn verwachting op dit gebied is NULKOMMANUL.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Ik denk dat de kans gering is want sinds 28 januari moet dit ook via een CI+ module worden uitgezonden volgens de ACM.
        Niet helemaal, Delta heeft coax volkomen losgekoppeld van glasvezel en dus kun je dit niet eisen.
        Caiway heeft hier wel een potentieel probleem in de gebieden waar het tv product nog via EN coax EN glasvezel gaat, maar bestaat Caiway einde jaar nog?
        Gerucht ging in elk geval dat ook Caiway het tv product gaat loskoppelen en dus coax en glasvezel als twee separate producten gaat aanbieden, waarbij eenmaal op glas er geen weg terug meer is.

        En wellicht ben ik zuur, maar als Delta het nu nog niet voor elkaar krijgt een kanaal dat tot het abonnement behoort door te geven (in het geval van ESPN dus 4K) dan zou ik dit anno 2022 dramatisch vinden!

        Reageer


        • #5
          Heel Delta is dramatisch. 😉😤

          Reageer


          • #6
            Wel te ontvangen hoor
            Bijgevoegde bestanden

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door briksem Bekijk bericht
              Wel te ontvangen hoor
              Welk kanaal op de Kamai 7x?

              4K kanaal verhaal is ingetrokken door Ziggo, blijkt nu toch niet zo te zijn.
              Maar goed, de anderer providers hebben al een tijdje de UHD variant.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Jul 2022, 17:34.

              Reageer


              • #8
                Waar rook is is vuur.
                Voor Delta is dit natuurlijk geweldig nieuws.
                Vallen ze niet door de mand.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X