Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Update: regionale zender op 11 uit de regio

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Update: regionale zender op 11 uit de regio

    Delta heeft een aanpassing gedaan waardoor zender 11 niet meer standaard Omroep Zeeland is, maar de regionale zender uit de regio van de abonnee,

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Delta heeft een aanpassing gedaan waardoor zender 11 niet meer standaard Omroep Zeeland is, maar de regionale zender uit de regio van de abonnee,
    Prima toch... Toch?

    Reageer


    • #4
      Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

      Prima toch... Toch?
      Zeker, een zeer goede aanpassing. Hier in Twente zaten we niet te wachten op Omroep Zeeland op 11, hier is TV Oost de regionale zender en die staat dan nu ook op 11. Delta loopt dus voor op het wetsvoorstel.
      Overigens kijk ik graag naar veel van de regionalen. Als het 10. Moet worden dan hebben ze waarschijnlijk een contractueel probleem?

      Wat ik in de Caiwaytijd vreemd vond is dat AT5 naar HD werd gezet op coax en TVOost niet.
      Dan wordt er niet echt nagedacht wat men regionaal wil.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 10 Jul 2022, 11:19. Reden: L.

      Reageer


      • #5
        Wat me nu wel opvalt is dat in de programmagids van de tv Omroep Zeeland nog wel als kanaal 11 wordt getoond, maar ergens naar achteren in de lijst is verhuisd. In mijn programmalijst op de tv staat nu "11 - Omroep Zeeland" tussen "33 - National Geographic Wild" en "83 - NPO Nieuws en Politiek". Nogal onlogisch toch? In de app op mijn telefoon staat 11 wel gewoon tussen 10 en 12.

        Ik heb de programmagids al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar 11 blijft bij mij op de tv tussen 33 en 83 terecht komen.

        MatthijsL: Kan dat opgelost worden, of hoort dit zo? Misschien zelf volgorde instellen van de programmagids bij de volgende update...
        Laatst bewerkt door JDN; 12 Jul 2022, 19:24.

        Reageer


        • #6
          Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
          Wat me nu wel opvalt is dat in de programmagids van de tv Omroep Zeeland nog wel als kanaal 11 wordt getoond, maar ergens naar achteren in de lijst is verhuisd. In mijn programmalijst op de tv staat nu "11 - Omroep Zeeland" tussen "33 - National Geographic Wild" en "83 - NPO Nieuws en Politiek". Nogal onlogisch toch? In de app op mijn telefoon staat 11 wel gewoon tussen 10 en 12.

          Ik heb de programmagids al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar 11 blijft bij mij op de tv tussen 33 en 83 terecht komen.

          MatthijsL: Kan dat opgelost worden, of hoort dit zo? Misschien zelf volgorde instellen van de programmagids bij de volgende update...
          Beter DELTA-TV-team vragen…. Welke regio is dit?

          Reageer


          • #7
            Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
            Wat me nu wel opvalt is dat in de programmagids van de tv Omroep Zeeland nog wel als kanaal 11 wordt getoond, maar ergens naar achteren in de lijst is verhuisd. In mijn programmalijst op de tv staat nu "11 - Omroep Zeeland" tussen "33 - National Geographic Wild" en "83 - NPO Nieuws en Politiek". Nogal onlogisch toch? In de app op mijn telefoon staat 11 wel gewoon tussen 10 en 12.

            Ik heb de programmagids al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar 11 blijft bij mij op de tv tussen 33 en 83 terecht komen.

            MatthijsL: Kan dat opgelost worden, of hoort dit zo? Misschien zelf volgorde instellen van de programmagids bij de volgende update...
            Ik heb het doorgegeven. Mogelijk maak je gebruik van favorietenzenderlijsten? Want daar is een bug geconstateerd, We doen ons best om deze volgende week opgelost te hebben. Voor wat betreft de volgorde wijzigen van zenders in de zenderlijst moet ik je teleurstellen. Dit wordt niet toegestaan.

            Reageer


            • #8
              Ik bedoel inderdaad de favorietenlijst. Daar wordt op de tv nu 11 bij mij tussen 33 en 83 gezet.

              Volgorde van zenders in de favorietenlijst "wordt niet toegestaan"...? Dat klinkt nogal cru. Dat wordt nu nog niet toegestaan door de software (en gaat wel komen ooit), of dat wordt door een of andere instantie, wet of regel niet toegestaan (en gaat dus ook nooit komen)?

              Reageer


              • #9
                Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
                Ik bedoel inderdaad de favorietenlijst. Daar wordt op de tv nu 11 bij mij tussen 33 en 83 gezet.

                Volgorde van zenders in de favorietenlijst "wordt niet toegestaan"...? Dat klinkt nogal cru. Dat wordt nu nog niet toegestaan door de software (en gaat wel komen ooit), of dat wordt door een of andere instantie, wet of regel niet toegestaan (en gaat dus ook nooit komen)?
                Meer dat laatste. Zenderhuizen dwingen hun positie af in de onderhandelingen en willen een zenderpositie handhaven. Hoe lager in de lijst hoe interessanter voor de zenderhuizen. Uiteraard is dit wel steeds meer aan het veranderen als je het hebt over de relevantie van content. TV kijken en kijkgedrag veranderd, mensen kijken meer uitgesteld, zoeken specifieke programma's en kijken op andere manieren via apps. hierin wordt de volgorde minder belangrijk. Zo kun je in de favorietenlijsten wel zenders weglaten, maar niet de volgorde veranderen. Dit gaat op korte termijn niet veranderen.

                Reageer


                • #10
                  Het is opgelost zie ik; nummer 11 staat weer netjes op de juiste plek in de favorietenlijst.

                  Reageer


                  • #11
                    Oei, het is niet opgelost zie ik nu; Omroep Zeeland (11) staat in mijn favorietenlijst nog altijd tussen 33 en 83.
                    Kennelijk was mijn kanalenlijst overgeschakeld naar "Alle kanalen", waar kanaal 11 wel op de juiste plek staat. Bij de favorietenlijst wil het maar niet lukken om 11 op de juiste plek te krijgen.

                    DELTA-TV-team : ik heb dus onterecht gemeld dat het opgelost is...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X