Wie heeft ervaring met interactieve tv bedoelt hier beeld geluid is dit een betere kwaliteit dan de kabel ik kijk nog kabel tv wat zijn jullie ervaringen alvast bedankt voor jullie reacties.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
interactieve tv
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door jnyw Bekijk berichtWie heeft ervaring met interactieve tv bedoelt hier beeld geluid is dit een betere kwaliteit dan de kabel ik kijk nog kabel tv wat zijn jullie ervaringen alvast bedankt voor jullie reacties.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door jnyw Bekijk berichtWie heeft ervaring met interactieve tv bedoelt hier beeld geluid is dit een betere kwaliteit dan de kabel ik kijk nog kabel tv wat zijn jullie ervaringen alvast bedankt voor jullie reacties.
Nadeel kan geen zeelandnet of omroep brabant teletekst meer ontvangen, wel van npo maar slecht leesbaar. Volgens delta is teletekst niet meer van deze tijd en hebben ze dat eruit gehaald. Ik vind dat onzin wij maakte daar veel gebruik van. Bij andere providers blijkt het nog steeds wel te werken. Verder tot zeer grote ergernis valt elke dag wel een paar maal het beeld stil. Nu een nieuwe update gedaan maar het helpt niets het is alleen maar erger geworden. Dus denk goed na voordat je overstapt zeker als je van sport houdt want de wedstrijd is al klaar terwijl jij nog maar naar de 1ste helft kijkt. Ik hoop dat delta het nog kan verbeteren.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door jspee Bekijk bericht
Sinds maart interactieve tv. Beeld, geluid etc. is goed na tel. contact met delta en aanpassingen in de app. Opnemen, terug kijken etc. is prettig dat dit kan. ook bij de 2de tv.
Nadeel kan geen zeelandnet of omroep brabant teletekst meer ontvangen, wel van npo maar slecht leesbaar. Volgens delta is teletekst niet meer van deze tijd en hebben ze dat eruit gehaald. Ik vind dat onzin wij maakte daar veel gebruik van. Bij andere providers blijkt het nog steeds wel te werken. Verder tot zeer grote ergernis valt elke dag wel een paar maal het beeld stil. Nu een nieuwe update gedaan maar het helpt niets het is alleen maar erger geworden. Dus denk goed na voordat je overstapt zeker als je van sport houdt want de wedstrijd is al klaar terwijl jij nog maar naar de 1ste helft kijkt. Ik hoop dat delta het nog kan verbeteren.
"Stilstaande beelden" ligt altijd aan verbinding vanaf modem naar de IPTV's, dus goed bekabelen en zeker niet via WiFi (Deco M5 o.i.d.). Ligt dus niet aan Delta !
Sinds oktober '21 was ook voor ons veel zoeken naar kwaliteit en nu bijna perfect ! En de IPTV is nog steeds volop in ontwikkeling !Laatst bewerkt door _onbekend_; 6 Jul 2022, 16:54.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
Zeelandnet is geen zender. Wel de NPO1, 2 en 3: die hebben NOS-teletekst via opt-knop rechts onderin afstandsbediening. Overige zenders geven inderdaad geen teletekst meer door.
"Stilstaande beelden" ligt altijd aan verbinding vanaf modem naar de IPTV's, dus goed bekabelen en zeker niet via WiFi (Deco M5 o.i.d.). Ligt dus niet aan Delta !
Sinds oktober '21 was ook voor ons veel zoeken naar kwaliteit en nu bijna perfect ! En de IPTV is nog steeds volop in ontwikkeling !
Zo hoort het niet te Zijn Er is maar een woord dat hier thuis hoort PERFECT ,Daar betaal je voorin mijn ogen gezien
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Dat laatste zinnetje Sinds oktober '21 was ook voor ons veel zoeken naar kwaliteit en nu bijna perfect ! En de IPTV is nog steeds volop in ontwikkeling !
Zo hoort het niet te Zijn Er is maar een woord dat hier thuis hoort PERFECT ,Daar betaal je voorin mijn ogen gezien
Perfect is bij mij WEL:
* Dolby Surround op alle kanalen, zonder zaphaperingen en bij terugval op stereo ook stereogeluid (dit werkt nog niet naar behoren)
* ESPN UHD en Eurosport UHD
* Minimaal 1 4K Kanaal
* Minimale vertraging zodat ik de uitslagen van sportwedstrijden niet eerder weet door middel van pushmeldingen of gejuich van de buurman.
Delta werkt hard aan het product. Dat is een behoorlijke inhaalslag nadat het 4 jaar echt stil heeft gelegen.
Een tv-app via de tv zodat een decoder overbodig wordt, is nu ook al aardig de standaard.
HD wordt nu maandelijks toegevoegd om uiteindelijk naar HD only te gaan daar waar de zender ook HD is.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtIk verwacht echt dit jaar nog geen UHD bij Delta hoor. Dat is voor Delta standaarden veels te snel...
Ik gok op 2024.
Me dunkt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
In 2020 deed Delta al een aankondiging voor 4K door op de zenderlijst een 4K kanaal te “reserveren”.
Me dunkt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
En waar kunnen we dit kanaal vinden Bor[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer