Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Dolby Digital #2

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • [AANKONDIGING] Dolby Digital #2

    Vandaag hebben we Dolby Digital opnieuw aangezet voor Filmbox. Daarnaast hebben we Dolby Digital ook aangezet voor de Film1 kanalen: Film1 Action, Film1 Drama, Film1 Family en Film1 Premiere.

    Je zet Dolby aan door naar een van deze kanalen te zappen en op de "OPT" of "SUBS" knop te drukken op je afstandbediening. Ook is er ter herkenning een Dolby logo zichtbaar in de onderbalk.

    Zoals altijd ben ik benieuwd naar jullie ervaringen!

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
    Vandaag hebben we Dolby Digital opnieuw aangezet voor Filmbox. Daarnaast hebben we Dolby Digital ook aangezet voor de Film1 kanalen: Film1 Action, Film1 Drama, Film1 Family en Film1 Premiere.

    Je zet Dolby aan door naar een van deze kanalen te zappen en op de "OPT" of "SUBS" knop te drukken op je afstandbediening. Ook is er ter herkenning een Dolby logo zichtbaar in de onderbalk.

    Zoals altijd ben ik benieuwd naar jullie ervaringen!
    Applaus volgt

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

      Applaus volgt
      Toppers! πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ŒπŸ’ͺπŸ‘

      Reageer


      • #4
        Leuk als je deze pakketten afneemt.
        Hoop dat de mensen er plezier aan beleven.
        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

        Reageer


        • #5
          Ja heel leuk allemaal… maar waarom alleen de extra pakketten?
          πŸ€”πŸ€”

          Reageer


          • #6
            Eduard B

            Reageer


            • #7
              We beginnen simpelweg met de minder bekeken kanalen, dit om de impact van eventuele problemen te beperken.

              Eerder hebben we Dolby Digital al ingeschakeld voor Paramount Network (toen nog Spike) en BBC First. Deze kanalen zitten wel in het 50+ pakket.

              Reageer


              • #8
                Is de capaciteit van het netwerk dan zo krap dat de boel vastloopt als vele zenders Dolby Digital geluid zouden hebben?

                Reageer


                • #9
                  Nee hoor, dat is het zeker niet. Op het Interactieve TV product is Dolby een nieuwe functionaliteit. Hoewel er voldoende getest is weten we nooit helemaal zeker of er geen problemen ontstaan bij de klant. Vandaar dat we dit soort dingen rustig en gecontroleerd uitrollen naar de klant.

                  Natuurlijk willen we altijd sneller, maar uiteindelijk is het belangrijker dat we klanten niet opzadelen met problemen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                    Nee hoor, dat is het zeker niet. Op het Interactieve TV product is Dolby een nieuwe functionaliteit. Hoewel er voldoende getest is weten we nooit helemaal zeker of er geen problemen ontstaan bij de klant. Vandaar dat we dit soort dingen rustig en gecontroleerd uitrollen naar de klant.

                    Natuurlijk willen we altijd sneller, maar uiteindelijk is het belangrijker dat we klanten niet opzadelen met problemen.
                    En ik begreep dat er nog gekeken wordt naar de gemelde technische issues!

                    Er zit nog een hapering bij het zappen en overschakelen naar stereo wanneer er geen Dolby signaal is gaat nog niet goed.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Jun 2022, 21:30.

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo Bordewolf, kun je eens wat uitgebreider beschrijven waar je last van hebt?

                      Het is normaal dat er een korte hapering plaats vindt wanneer je schakelt van stereo naar Dolby Digital. Je ziet dan de video en audio opnieuw synchroniseren.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                        Hallo Bordewolf, kun je eens wat uitgebreider beschrijven waar je last van hebt?

                        Het is normaal dat er een korte hapering plaats vindt wanneer je schakelt van stereo naar Dolby Digital. Je ziet dan de video en audio opnieuw synchroniseren.
                        Ik heb ze al eerder gemeld:
                        Overschakelen naar een Dolbykanaal geeft een hapering in het beeld.(heeft KPN en Ziggo Next niet!)
                        Wanneer een kanaal even geen Dolby uitzend, maar stereo doorgeeft, gaat het geluid niet terug naar stereo, maar krijg je het geluid over Dolby20 (verkeerde boxen). Dat is gewoonweg fout en niet zoals een settopbpx werkt.
                        De ontvanger moet bij ontbreken van Dolby in de uitzending terugschakelen naar stereo (de basis). Dat doet iedere ontvanger en zelfs mijn tv.

                        Het oude platform van Caiway (Multiscreen) had ook Dolby en daar had ik deze issues niet.
                        En dit schrijf ik er maar bij om te voorkomen dat er een kluitje in het riet antwoord komt dat het niet mogelijk is dit aan te passen. Deze issues spelen bij KPN ook niet.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Jun 2022, 21:23.

                        Reageer


                        • #13
                          Toch raar hoor. Caiway lanceerde al Dolby via de Entone( mogelijk al via de Airties maar dat weet stofdoek wel . Wat gaat er toch mis bij Delta?. Voor een stuiver op de 1e rang?
                          Steek het geld van de reclames eens in het tv product. Niemand zit op die bakkes van Donnie tot de nok te wachten.

                          Wanneer komt er een andere tv ontvanger?

                          Bordewolf heb je het al eerder gezegd
                          Laatst bewerkt door Willem1980; 30 Jun 2022, 22:50.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                            Toch raar hoor. Caiway lanceerde al Dolby via de Entone( mogelijk al via de Airties maar dat weet stofdoek wel . Wat gaat er toch mis bij Delta?. Voor een stuiver op de 1e rang?
                            Steek het geld van de reclames eens in het tv product. Niemand zit op die bakkes van Donnie tot de nok te wachten.

                            Wanneer komt er een andere tv ontvanger?

                            Bordewolf heb je het al eerder gezegd
                            Dit lijkt me geen ontvangerprobleem, maar een software/bufferingsprobleem. Maar dat is aan de techneuten.
                            Zeker het terugschakelen naar een normaal stereosignaal wanneer er geen Dolbysignaal is mag geen rocket science zijn. Maar een haper bij het zappen had ik bij het Multiscreenplatform van Caiway niet en het schakelen van de geluidssignalen ging ook gewoon goed, Multiscreen had Dolby Surround…. En ja ik vermeld dit bewust ook dat KPN deze problemen niet kent om niet met een kluitje in het riet te worden gestuurd. Dit zijn mijns inziens onacceptabele foutjes gezien het feit dat vergelijkbare producten en diensten vlekkeloos werken. Ik druk me wat hard uit, laat onverlet dat er gelukkig stappen worden gemaakt en we dus ook complimenten moeten geven aan een team dat bereidwillig is om de zaken voor elkaar te krijgen.

                            Maar als ik zaken meld die aanwijsbaar niet goed zijn hoop ik dat men het aanpakt.

                            Voor wat betreft de reclames: hoe meer abonnees hoe beter de diensten gaan worden!
                            Potentiele abonnees gaan toch echt voor een bekend merk. Geen reclame = onbekend.

                            De stelling dat Dolby helemaal niet mogelijk is, is al ondergraven lijkt mij, voor zover heb je ongelijk.

                            Overigens blijf ik er bij dat einde jaar er een tv app is waarbij de afhankelijkheid van de decoder weg gaat vallen en het WK in 4K gaat komen met Dolby Atmos. Anders slaan ze weer de plank mis. We wachten ook al langer op 4K kanalen en ESPN en Eurosport in UHD.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Jul 2022, 10:59.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X