Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Amino Aria 7X wifi?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Amino Aria 7X wifi?

Omdat ik problemen heb met mijn coax kabel denk ik eraan om interactieve tv te gaan gebruiken.
    Echter dan wil ik dat wel via wifi doen want het is geen optie om een utp kabel van modem naar tv te trekken.
    Ik weet alleen niet of de hd tv ontvanger die delta levert (Amino Aria 7X) wifi ondersteund?

Oorspronkelijk gepost door josdeleeuw Bekijk bericht
    Omdat ik problemen heb met mijn coax kabel denk ik eraan om interactieve tv te gaan gebruiken.
    Echter dan wil ik dat wel via wifi doen want het is geen optie om een utp kabel van modem naar tv te trekken.
    Ik weet alleen niet of de hd tv ontvanger die delta levert (Amino Aria 7X) wifi ondersteund?
    Goeiemorgen Jos.

Nee de Amino Aria 7 heeft geen Wifi. Tenminste als ik niets over het hoofd gezien heb.

Reageer

Het is niet mogelijk om de interactieve ontvanger via de wifi te verbinden.
      Hiervoor is een bekabelde verbinding nodig.

Meer informatie over het aansluiten vind je via de volgende link

https://www.delta.nl/klantenservice/...r-installeren/

Reageer

Je kunt eventueel wel als je een stopcontact dicht in de buurt van de tv hebt hem bijvoorbeeld aansluiten op een deco systeem.

Ik heb zelf ook geen mogelijkheid om een kabel van de modem naar de tv te trekken... Dus mijn digitale kastie zit aangesloten op de deco. Werkt hier perfect

Reageer

Ik heb zelf een Fritz Powerline. Een apparaat naar het modem. Via het stopcontact naar een willekeurig stopcontact bij je TV Daar het andere apparaat in het stopcontact en met een Computerkabel naar je kastje. Daarna met HDMI naar je tv. Werkt bij mij perfect.

Reageer

Hier een Devolo WiFi AC Repeater op 2.4Ghz richting het access point. STB via RJ-45 aan die Devolo. Werkt perfect. Via 2.4Ghz omdat die RJ-45 100Mbps is en het is een repeater dus halveert het ding de snelheid. Geeft niet want alle andere devices zitten op 5GHz.

Reageer

Ik heb in middels tv ontvanger besteld.
              Eerste keer totaal geen actie in bestelling.
              Maar gechat met helpdesk en ja hoor na meer dan 5 werkdagen tv ontvanger ontvangen.
              Aangesloten en dan krijg ik een caiway inlog scherm in plaats van een delta inlog scherm?
              Geprobeerd in te loggen met delta account maar dat werkt dus niet.
              Maar weer gechat met helpdesk en ze gaan andere tv ontvanger sturen.
              Ik ben benieuwd hoe lang het weer gaat duren zie n.l. weer totaal geen actie in mijn bestelling.
              Ik wacht nu dus al meer dan 3 weken op een tv ontvanger welke werkt ...

Reageer

Wat vreemd dat je een Caiway ontvanger krijgt als Delta klant. Volgens de website gebruiken Caiway en Delta totaal verschillende ontvangers.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                  Wat vreemd dat je een Caiway ontvanger krijgt als Delta klant. Volgens de website gebruiken Caiway en Delta totaal verschillende ontvangers.
                  Zelfde magazijn, foutje is dan snel gemaakt, Ik ben eerder benieuwd wanneer ze met die onzin van 2 providers gaan stoppen.

Reageer

Het basispakket van Delta wordt al langzaam naar dat van Caiway toegetrokken, dus wie weet snel?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Het basispakket van Delta wordt al langzaam naar dat van Caiway toegetrokken, dus wie weet snel?
                      Dan zullen we dat einde dit jaar, begin volgend jaar horen wanneer Caiway met de prijsverhogingen en pakketwijzigingen gaat komen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X