Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnemen met app maar niet op de tv te zien

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnemen met app maar niet op de tv te zien

    Hallo mensen
    is het normaal dat als je wat opneemt in de app je het dan niet terug ziet op de tv box thuis?
    Want ik zat bij caiway en dat kon ik als ik niet thuis was via de app opnemen en dan thuis op tv kijken . Maar deed dat gisteren ook maar zie het wel in de app staan maar niet op mijn tv box thuis bij opname

  • #2
    Volgens mij heb je slechts één soort opname welke je ziet in de app, browser en DIT ontvanger.

    Ik heb geen DIT dus kan dit niet testen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Volgens mij heb je slechts één soort opname welke je ziet in de app, browser en DIT ontvanger.

      Ik heb geen DIT dus kan dit niet testen.
      Dit klopt, je kan een opname via de app starten, deze is ook op de tv box zichtbaar. Maar wie weet is er een storing of gaat er iets anders fout.

      Reageer


      • #4
        dan denk ik dat er ergens eenfout zit want ik krijg het enkel maar te zien in de app en niet op mijn tv box kamai7x
        kan zelfs niet meer inloggen met mijn eigen cowboyspeedy

        Reageer


        • #5
          Dan is dus inloggen het probleem. Als je niet bent ingelogd kan je natuurlijk je opnames niet zien.

          Reageer


          • #6
            ik ben wel ingelogd maar ik zie op mijn tv box een ander account staan . want ik ben daar als [email protected] en op de app als [email protected]
            dus ik denk dat het daar aan ligt

            Reageer


            • #7
              zit nu even met de klantenservice te appen en die zeggen chat het dus 2 verschillende clouds hebben en je dus niet kan zien wat je opneemt in de app op je tv en andersom

              Reageer


              • #8
                Kan je niet bij beide apparaten inloggen met hetzelfde account? anders gaat het natuurlijk nooit werken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door cowboyspeedy88 Bekijk bericht
                  ik ben wel ingelogd maar ik zie op mijn tv box een ander account staan . want ik ben daar als [email protected] en op de app als [email protected]
                  dus ik denk dat het daar aan ligt
                  Nu niet zo verstandig om alles bloot te leggen ,met je namen ?je kan ook zeggen A en B

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door cowboyspeedy88 Bekijk bericht
                    ik ben wel ingelogd maar ik zie op mijn tv box een ander account staan . want ik ben daar als [email protected] en op de app als [email protected]
                    dus ik denk dat het daar aan ligt
                    Zeker, op de Amino Kamai moet je ook met het deltaccount ingelogd zijn.

                    Reageer


                    • #11
                      nee ik kan niet inloggen op de tvbox met mijn account dat is mijn probleem
                      en wat moeten ze nu met mijn mailadres ?
                      ja ze kunnen mij hacken maar dan verander je het wachtwoord weer en ben je van ze af

                      Reageer


                      • #12
                        Welke app gebruik je? Op welk device (Android of iOS Apple) gebruik je de app?

                        Wanneer je gebruikt maakt van de webversie (https://webtv.delta.nl) en je plant daar een opname in, zie je dan op de app of tvbox wel dezelfde opname terugkomen? Of op allebei de apparaten niet?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door cowboyspeedy88 Bekijk bericht
                          ik ben wel ingelogd maar ik zie op mijn tv box een ander account staan . want ik ben daar als [email protected] en op de app als [email protected]
                          dus ik denk dat het daar aan ligt
                          Via instellingen op je box uitloggen en daarna inloggen met je Delta account, opgelost.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Via instellingen op je box uitloggen en daarna inloggen met je Delta account, opgelost.
                            Ik heb boxen gezien die automatisch ingelogd zijn als je ze aansluit en waar geen mogelijkheid is om uit te loggen. Dat zou hier ook het geval kunnen zijn.
                            Maar waarom die aan de 'achterkant' niet aan je eigen account gekoppeld zijn is me een raadsel

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X