Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

contact met Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • contact met Delta

    Ik probeer al twee dagen contact te krijgen met Delta klantenservice. Via de chat krijg ik de melding dat het even niet lukt, ptobeer het later weer. En dat al 2 dagen. Via de telefoon krijg ik een bandje te horen, ik meld mijn probleem en na 53 seconden wordt de verbinding verbroken. Ik heb nu al 2 dagen geen televisie. Hoe kan ik in hemelsnaam contact krijgen???

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Kees van Gelder Bekijk bericht
    Ik probeer al twee dagen contact te krijgen met Delta klantenservice. Via de chat krijg ik de melding dat het even niet lukt, ptobeer het later weer. En dat al 2 dagen. Via de telefoon krijg ik een bandje te horen, ik meld mijn probleem en na 53 seconden wordt de verbinding verbroken. Ik heb nu al 2 dagen geen televisie. Hoe kan ik in hemelsnaam contact krijgen???
    Probeer het eens via Facebook Messenger, Twitter of Whatsapp

    of mail : [email protected]
    Laatst bewerkt door driepinter; 18 Apr 2022, 08:14.

    Reageer


    • #3
      En toch is Delta de beste provider volgens de Consumentenbond…..

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        En toch is Delta de beste provider volgens de Consumentenbond…..
        Echt niet: Beste alles-in-1 provider | Consumentenbond
        en dat snel bereikbaar zijn Klantenservice DELTA het snelst bereikbaar van Nederlandse internetproviders - DELTA was blijkbaar een momentopname en zegt dus ook helemaal niets over het daadwerkelijk (snel) oplossen van klachten/problemen!

        Reageer


        • #5
          Nou, Delta pronkte er zelf uitvoerig mee met deze uitslag
          Het stond zelfs met dikke letters en nog net niet lichtgevend op hun website.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            En toch is Delta de beste provider volgens de Consumentenbond…..
            Wat een geweldig antwoord voor Kees van Gelder...!!

            Reageer


            • #7
              Heb net de chat voor je geprobeerd en ze zijn aanwezig. Heb even met Kelsey gesproken, dus misschien dat ze er alleen op 1e Paasdag niet waren?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X