Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

slecht beeld interactieve tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • slecht beeld interactieve tv

    Ik heb nu glasvezel, maar op m'n tv heb ik soms een slecht beeld dat ongeveer een 20 tal seconden duurt en dan is het weer scherp. is dit op te lossen

  • #2
    We bieden ABR aan. Dat wil zeggen dat afhankelijk van de verbinding (lokaalnetwerk en het internet) er steeds betere bestandjes met hogere kwaliteit worden doorgegeven). Hoe snel dit gaat hangt af van je verbinding en hoe je een en ander hebt aangesloten. Is je amino box direct met een kabel aangesloten op je modem? Dat is namelijk het beste. Als er iets anders tussen zit kan het nog wel eens mis gaan. Zoals poweradapters of ander wifi spul.

    Reageer


    • #3
      Beste delta tv team,

      Het maakt niet uit of het rechtstreeks aan het modem zit of aan een wifi punt, het gebeurt bij allebei

      Reageer


      • #4
        D i t. Dat is het net niet😤

        Dat Is Treurig nog steeds op veel plekken🙃

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
          D i t. Dat is het net niet😤

          Dat Is Treurig nog steeds op veel plekken🙃
          Stop nu eens met je eeuwigdurende cliché's... En ik ken je "moppentrommel" nu onderhand wel... Treurig !

          Reageer


          • #6
            De moppen houden vanzelf op als het product DIT goed werkt.
            Als ik hier in mijn dorp de ervaringen met de interactieve televisiekastjes hoor, is het nog steeds kommer en kwel en spijt dat ze het abonnement hebben aangegaan.

            De waarheid doet pijn, maar Delta zit nog kilometers verwijderd van de gebruikerservaring ten opzichte van de ontvangers van KPN.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              De moppen houden vanzelf op als het product DIT goed werkt.
              Als ik hier in mijn dorp de ervaringen met de interactieve televisiekastjes hoor, is het nog steeds kommer en kwel en spijt dat ze het abonnement hebben aangegaan.

              De waarheid doet pijn, maar Delta zit nog kilometers verwijderd van de gebruikerservaring ten opzichte van de ontvangers van KPN.
              En daar ben ik het niet volledig mee eens. Dolby is er nu, werkt op zich prima, alleen het terugschakelen naar stereo wanneer er geen DD51 is gaat niet fijn.
              Dolby Atmos heeft KPN 1x ingezet bij het songfestival. Toegegeven, dat is de heilige graal maar niet wat er per se nu moet werken. Maar goed, die ondesteuning kan er wel komen, de decoders kunnen het aan.

              Wat nog wel ontbreekt is UHD en 4K. Maar geloof me, dat is echt het eerstvolgende.
              Er zijn in de loop der tijd al veel inhaalslagen gemaakt. Ik ben zelf tevreden over zapsnelheid, geluid en gebruiksgemak.
              Interface is sterk verbeterd en nu straks ook de geluidsopties (andere sporen komen er ook nog bij).
              UHD met name bij ESPN en Eurosport is een gemis. 4K naar mijn mening vooral bij de grote evenementen.
              Zo veel 4K zenders zijn er bij KPN en Ziggo ook nog niet.

              Maar kun jij eens aangeven wat er nog anders moet tov KPN? Ik ben wel benieuwd naar jou lijstje.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Apr 2022, 14:48.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                En daar ben ik het niet volledig mee eens. Dolby is er nu, werkt op zich prima, alleen het terugschakelen naar stereo wanneer er geen DD51 is gaat niet fijn.
                Dolby Atmos heeft KPN 1x ingezet bij het songfestival. Toegegeven, dat is de heilige graal maar niet wat er per se nu moet werken. Maar goed, die ondesteuning kan er wel komen, de decoders kunnen het aan.

                Wat nog wel ontbreekt is UHD en 4K. Maar geloof me, dat is echt het eerstvolgende.
                .
                O weet je meer dan?? Heb je een bron?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                  O weet je meer dan?? Heb je een bron?
                  Nee, maar dit is de voordehandliggende volgende stap, zeker nu ESPN en Eurosport een UHD kanaal hebben en het WK eind dit jaar is.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X