Oorspronkelijk gepost door Koeba
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Begin gemist en doorspoelen Viaplay kanaal 200
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtBeeldkwaliteit Viaplay vs F1TV[/FONT]
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDe streams zijn ronduit bagger qua beeldkwaliteit.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtBen toch bang dat het aan je infra ligt. Hier thuis prima beeld, alleen jammer dat de audio van Grand Prix Radio het bij de kwalificatie liet afweten. Maar dat komt ook wel weer in orde...
Viaplay is prut met peren qua beeldkwaliteit en kwaliteit van de streams.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtNope, men geeft te weinig bitrate mee.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Nope, men geeft te weinig bitrate mee. Het beeld is verre van strak, beeldlijnen zijn niet goed. Zelfs op kanaal 200 is dat het geval. Bij Ziggo Sports was het beeld retestrak. Bij netflix,videoland, youtube 1080P en 4K geen enkel probleem met streamen en wel een retestrak goed beeld.
Viaplay is prut met peren qua beeldkwaliteit en kwaliteit van de streams.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
En je was zo blij met Delta
Op kanaal 200 wordt naar mijn mening gewoon de belabberde stream gepakt met dezelfde lage bitrate.
Viaplay scoort als ik alles zo lees een dikke onvoldoende. Ze jagen iedereen weg.
Beeldkwaliteit is niet strak genoeg. Nogmaals kanaal 200 is qua beeld slechter dat Ziggo Sports Select.
Streams haperen
Streams zijn 720P of 1080P in een veel te lage bitrate. Bij Ziggo had men zelfs het genot van 4K.
En de uitzendingen zelf: de commentatoren zijn een stel tamzakken zonder sfeer. In de studio is er ook geen sfeer en wordt alleen journalistiek bedreven.
Je zal zien dat er morgen geen publiek zit, gezellig mag het niet worden.
Reageer
-
Zeker, de app van Delta streamt prima in hoge kwaliteit en de andere zenders zijn ook van hoge kwaliteit.
Op kanaal 200 wordt naar mijn mening gewoon de belabberde stream gepakt met dezelfde lage bitrate.
Viaplay scoort als ik alles zo lees een dikke onvoldoende. Ze jagen iedereen weg.
Beeldkwaliteit is niet strak genoeg. Nogmaals kanaal 200 is qua beeld slechter dat Ziggo Sports Select.
Streams haperen
Streams zijn 720P of 1080P in een veel te lage bitrate. Bij Ziggo had men zelfs het genot van 4K.
En de uitzendingen zelf: de commentatoren zijn een stel tamzakken zonder sfeer. In de studio is er ook geen sfeer en wordt alleen journalistiek bedreven.
Je zal zien dat er morgen geen publiek zit, gezellig mag het niet worden.had je een hoop geld bespaart ,Ik wil het nog niet voor niks in mijn huis hebben,
Is enkel maar bedoeld om de mensen geld uit hun zak te kloppen met welke provider ook
Laatst bewerkt door koekeroe; 20 Mar 2022, 13:57.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Begint eer gij bezint ,kun je ook omdraaienhad je een hoop geld bespaart ,Ik wil het nog niet voor niks in mijn huis hebben,
Is enkel maar bedoeld om de mensen geld uit hun zak te kloppen met welke provider ook
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk berichtTerug kijken kan helaas niet op kanaal 200 wat wel positief is je kan wel opnemen van kanaal 200 met het DIT kastje van Delta. Heb zojuist de race opgenomen laat zo weten of het volledig gelukt is.
Het viel me op dat alle datasheets vanuit de studio een te lage bitrate hebben en dat dit soms het beeld verziekt en onscherp maakt. Dus de overlays met data die in de studio in beeld worden gebracht. Het commentaar wordt door een stel tamzakken gedaan. De app van Olav Mol liep ook vast vanwege een heel grote animo. Men pruimt nu de 2 nieuwe verslaggevers al niet. En dan Stephane Cox. Die is pitreporter maar mag tijdens de race niets zeggen of doen vanuit de pits. Wtf?
Je krijgt alleen zinloze toevoegingen van Alard Kalff. Er zit ook weinig swung en enthousiasme in de studio. Christian Albers ben ik “eigenlijk” wel zat omdat hij “eigenlijk” in 5 minuten presteert “eigenlijk” het woord “ eigenlijk 10x te zeggen, eigenlijk. En publiek in de studio en een gast erbij zou al veel helpen!
Reageer
-
Begin gemist zou wel handig zijn wanneer ze dat alsnog gaan aanzetten. Veel klachten ook hier over bij Viaplay,
Het viel me op dat alle datasheets vanuit de studio een te lage bitrate hebben en dat dit soms het beeld verziekt en onscherp maakt. Dus de overlays met data die in de studio in beeld worden gebracht. Het commentaar wordt door een stel tamzakken gedaan. De app van Olav Mol liep ook vast vanwege een heel grote animo. Men pruimt nu de 2 nieuwe verslaggevers al niet. En dan Stephane Cox. Die is pitreporter maar mag tijdens de race niets zeggen of doen vanuit de pits. Wtf?
Je krijgt alleen zinloze toevoegingen van Alard Kalff. Er zit ook weinig swung en enthousiasme in de studio. Christian Albers ben ik “eigenlijk” wel zat omdat hij “eigenlijk” in 5 minuten presteert “eigenlijk” het woord “ eigenlijk 10x te zeggen, eigenlijk. En publiek in de studio en een gast erbij zou al veel helpen!
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer