Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CNN dan toch eens naar HD? Situatie Oekraine

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CNN dan toch eens naar HD? Situatie Oekraine

    Zou de situatie in Oekraine niet een goede aanleiding zijn om CNN naar HD te upgraden?

    Volgende week sowieso allerlei updates met kanaal 200 Viaplay Xtra, RTL Lounge, Crime en Telekids naar HD en NPO Nieuws en Politiek naar HD.
    En wie weet nog een aantal kanalen, bij Ziggo zijn de volgende naar HD gegaan:
    * ONS
    * TRT Turk
    * SAT1
    * Boomerang
    * Cartoon Network
    * 192 TV

    KPN heeft o.a.:
    RTL Television
    RAI Uno
    SAT1
    3SAT
    ProSieben
    Kika HD
    WDR
    NDR
    Kabel1
    TV538

    Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Feb 2022, 19:14.

  • #2
    Pardon? ….
    Wat een smaakloze rare manier om te vragen naar een HD kanaal 🤔🤔

    “ Desondanks ben ik het er mee eens dat het wel weer eens is tijd word voor een update “ 👍
    Laatst bewerkt door profiel-verwijderd; 25 Feb 2022, 21:15.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
      Pardon? ….
      Wat een smaakloze rare manier om te vragen naar een HD kanaal 🤔🤔

      “ Desondanks ben ik het er mee eens dat het wel weer eens is tijd word voor een update “ 👍
      Smakeloos? CNN staat nu veel op en in erger me aan het SD beeld

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Smakeloos? CNN staat nu veel op en in erger me aan het SD beeld
        Ik denk dat een mens zich gelukkig mag prijzen als er om zo iets onbenulligs eigenlijk, als een SD beeld druk kan maken. 📺🤔
        Situatie daar is verschrikkelijk.
        En om deze situatie te “ gebruiken “ om aandacht te vragen voor een upgrade van CNN vind ik inderdaad smakeloos.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Zou de situatie in Oekraine niet een goede aanleiding zijn om CNN naar HD te upgraden?
          Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
          Je bent ziek....🤮
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

            Ik denk dat een mens zich gelukkig mag prijzen als er om zo iets onbenulligs eigenlijk, als een SD beeld druk kan maken. 📺🤔
            Situatie daar is verschrikkelijk.
            En om deze situatie te “ gebruiken “ om aandacht te vragen voor een upgrade van CNN vind ik inderdaad smakeloos.
            Euhm, zeg ik ergens dat ik het niet verschrikkelijk vind? Waarom denk je dat ik dit op de voet volg?🔵🟡
            En ik “gebruik” dit niet, maar ik vraag of het beeld naar HD kan, de aanleiding is verschrikkelijk.
            Maar een zender als CNN wordt in dit soort situaties veel bekeken.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Feb 2022, 22:23.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Euhm, zeg ik ergens dat ik het niet verschrikkelijk vind? Waarom denk je dat ik dit op de voet volg?🔵🟡
              Je zegt het nergens dat klopt Ik denk dat je het op de voet volgt net als vele omdat het “ interessant “ & ernstig is.
              En misschien voor sommige ook om je eigen “ problemen “ te vergeten en of te relativeren.
              Het laat ook even zien hoe goed we het allemaal wel niet hebben in NL 👍& We kunnen zeuren om zoiets als HD / HDR zenders of het weer of weet ik veel…
              Toch blijf ik het ongepast vinden om deze situatie te gebruiken als roep voor HD zenders… 📺

              Reageer


              • #8
                Geniet van de vrijheid & het feit dat we kunnen zeuren en zeiken puur omdat dit kan !
                mooi man.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                  Geniet van de vrijheid & het feit dat we kunnen zeuren en zeiken puur omdat dit kan !
                  mooi man.
                  Zeker ook waar! Soms is een HD zendertje meer of minder inderdaad even minder belangrijk.
                  Ik zie dit meer als vraag, maar zeuren is het zeker niet. Inderdaad genieten van het leven, coronamaatregelen er af.
                  Ons leven is mooi in verhouding tot van de Oekrainers meemaken,

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Zeker ook waar! Soms is een HD zendertje meer of minder inderdaad even minder belangrijk.
                    Ik zie dit meer als vraag, maar zeuren is het zeker niet. Inderdaad genieten van het leven, coronamaatregelen er af.
                    Ons leven is mooi in verhouding tot van de Oekrainers meemaken,
                    Precies 👍 Goed weekend 🍺

                    Reageer


                    • #11
                      HD 0f geen HD 0p cnn, waar maakt men zich druk 0m? ik ben eerder benieuwd naar waar0m de MSM eenzijdig bericht, dát is het punt. vergeet HD

                      Reageer


                      • #12
                        https://www.caiway.nl/nieuws/2022/02...F4VgcubneaQIxM

                        Heel netjes van Delta Fiber Nederland. Hebben ze meer aan dan een HD zendertje hier.

                        Reageer


                        • #13
                          👏👏👏🤝🤝🤝🤝🤝🤝👏🤝👏🤝👏🤝👏

                          Reageer


                          • #14
                            Kijk is aan Chapeau ! 👍🙏 Erg goed dit gebaar zo kan het ook

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                              https://www.caiway.nl/nieuws/2022/02...F4VgcubneaQIxM

                              Heel netjes van Delta Fiber Nederland. Hebben ze meer aan dan een HD zendertje hier.
                              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏netjes

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X