Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fouten Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Fouten Interactieve TV

    * na een opname te stoppen kom je niet terug in het opnamemenu
    * 2x doorspoelen werkt niet
    * Play toets werkt niet bij doorspoelen (er wordt gepauzeerd)
    * Serieopnames gelden niet voor een tijdslot, herhalingen worden ook opgenomen
    * Er is geen knop op de Afstandbediening om meteen naar de opnames te kunnen

    Wensen:
    Toon in de programmainformatie of de zender SD/HD/UHD/4K uitzendt
    Toon in de programmainformatie of Dolby/stereo wordt uitgezonden
    Toon in de programmainformatie dat er meer geluidsporen aanwezig zijn en eventueel welke (denk aan gesproken ondertiteling)
    Ondertiteling kunnen instellen qua stijl (soort letters/HD, grootte)

  • #2
    Bordewolf Nogal wat noten op je zang
    Droom lekker verder over Delta…

    Reageer


    • #3
      Wat is het nut van vermelden of het geluidsspoor in Dolby Digital of in Stereo wordt doorgegeven als Deltafiber geen Dolby Digital doorgeeft?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        Wat is het nut van vermelden of het geluidsspoor in Dolby Digital of in Stereo wordt doorgegeven als Deltafiber geen Dolby Digital doorgeeft?
        Laten we de komende week afwachten, de laatste week van februari 😉😀☀️

        Reageer


        • #5
          De fout dat een tweede keer doorspoelen niet werkt heb ik ook al geconstateerd, en is wel irritant. Als ik bijvoorbeeld een RTL Nieuws wil terugkijken (met de gids-toets of begin-toets) kan ik daar slechts 1 maal een item wat me niet interesseert doorspoelen, een tweede keer lukt niet. Zou mooi zijn als men dat wil fixen.

          En als wens zou ik bij terugkijken, "naar begin", etc. het wel op prijs stellen als je in beeld (eventueel met de "i" knop) zou kunnen zien waar je zit in de opname. Een voortgangsbalk, een tijdstip, de verstreken tijd sinds begin, of iets dergelijks.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            * na een opname te stoppen kom je niet terug in het opnamemenu
            * 2x doorspoelen werkt niet
            * Play toets werkt niet bij doorspoelen (er wordt gepauzeerd)
            * Serieopnames gelden niet voor een tijdslot, herhalingen worden ook opgenomen
            * Er is geen knop op de Afstandbediening om meteen naar de opnames te kunnen

            Wensen:
            Toon in de programmainformatie of de zender SD/HD/UHD/4K uitzendt
            Toon in de programmainformatie of Dolby/stereo wordt uitgezonden
            Toon in de programmainformatie dat er meer geluidsporen aanwezig zijn en eventueel welke (denk aan gesproken ondertiteling)
            Ondertiteling kunnen instellen qua stijl (soort letters/HD, grootte)
            Hi Bordewolf ,

            Ik heb wat navraag gedaan bij onze testers:

            * na een opname te stoppen kom je niet terug in het opnamemenu
            - Dit is correct, je gaat naar "Live".
            * 2x doorspoelen werkt niet
            - In onze testopstelling werkt dit wel, echter duurt het langer voordat het beeld daadwerkelijk is aangepast.

            * Play toets werkt niet bij doorspoelen (er wordt gepauzeerd)
            - Kan het zijn dat je de remote gebruikt van de oudere Aria710?

            * Serieopnames gelden niet voor een tijdslot, herhalingen worden ook opgenomen
            Kun je hier een voorbeeld van geven? We hebben RTL Boulevard ingeplanned en deze komt niet met herhalingen.

            * Er is geen knop op de Afstandbediening om meteen naar de opnames te kunnen
            -Dit is correct

            ​​​​​​​gr,
            Donnie

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht

              * 2x doorspoelen werkt niet
              - In onze testopstelling werkt dit wel, echter duurt het langer voordat het beeld daadwerkelijk is aangepast.
              Ik kan dit - zoals ik in mijn reactie hierboven ook aangeef - ook simuleren hoor. Geldt niet voor een opname, en misschien ook niet bij alle zenders. Maar zoals mijn voorbeeld (bij een lopend RTL programma kiezen voor "naar begin" of via de "Guide" knop een programma kiezen wat nog maar net is afgelopen, en dan "Kijk" kiezen) heb ik het al diverse keren geconstateerd dat ik maar 1 keer kan doorspoelen. Bij de tweede keer krijg ik de melding in beeld dat dit programma niet doorgespoeld kan worden, terwijl dit gewoon hetzelfde programma nog is.
              Laatst bewerkt door JDN; 21 Feb 2022, 20:49.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht

                Hi Bordewolf ,

                Ik heb wat navraag gedaan bij onze testers:

                * na een opname te stoppen kom je niet terug in het opnamemenu
                - Dit is correct, je gaat naar "Live".
                * 2x doorspoelen werkt niet
                - In onze testopstelling werkt dit wel, echter duurt het langer voordat het beeld daadwerkelijk is aangepast.

                * Play toets werkt niet bij doorspoelen (er wordt gepauzeerd)
                - Kan het zijn dat je de remote gebruikt van de oudere Aria710?

                * Serieopnames gelden niet voor een tijdslot, herhalingen worden ook opgenomen
                Kun je hier een voorbeeld van geven? We hebben RTL Boulevard ingeplanned en deze komt niet met herhalingen.

                * Er is geen knop op de Afstandbediening om meteen naar de opnames te kunnen
                -Dit is correct

                gr,
                Donnie
                Opnames goede tijden slechte tijden, je krijgt ook de opnames van de herhalingen s ochtends

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X