Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta vrienden voordeel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta vrienden voordeel

    Nadat ik mijn bestelling voor glasvezel van delta had afgerond zag ik iets over een vrienden voordeel. (of soortegelijke naam)
    Hierbij kun je dan nog iemand hiervoor aanmelden waarna je dan beide nog €25 extra korting krijgt.
    Nagevraagd hoe ik dat nog geregeld kan krijgen omdat mijn broer het ook onlangs heeft besteld.
    Maar navraag levert op dat dit (nog) niet in zeeland beschikbaar is????????????
    Erg vreemd, dit neigt volgens mij naar discriminatie van de zeeuwen.

  • #2
    https://deltaglasvezel.nl/site/docum...ctie_DELTA.pdf

    De Vriendenactie is van toepassing op alle adressen in Nederland die een Glasvezel abonnement hebben van DELTA.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      https://deltaglasvezel.nl/site/docum...ctie_DELTA.pdf

      De Vriendenactie is van toepassing op alle adressen in Nederland die een Glasvezel abonnement hebben van DELTA.
      Waarom zegt de helpdesk dan dat dit nog niet in zeeland mogelijk is?
      Of is het alleen voor mensen die nog geen klant van delta zijn?

      Reageer


      • #4
        Dit klopt niet.

        Reageer


        • #5
          Het is een beetje verwarrend, maar er wordt natuurlijk geen vraagbundelingscampagne in Zeeland gehouden.

          Reageer


          • #6
            Het wordt er allemaal niet duidelijker op. De indruk wordt dus gewekt dat het het aangeven van een nieuwe glasvezelabonnee betreft, terwijl het document herhaaldelijk het woord vraagbundeling gebruikt.
            Dat betekent dat er wordt geprobeerd 'vraag' te bundelen. Dit betekent dan weer letterlijk dat per gemeente en over een periode van zo'n drie maanden onderzocht wordt of er interesse is in een glasvezelaansluiting PLUS een abonnement voor de bijbehorende diensten zoals internet, bellen en televisie. Triple play is al lang niet meer vereist om een glas(- of kabel)aansluiting te krijgen. Sterker nog, je kunt tegenwoordig alleen internet afnemen en het bellen en televisie laten voor wat het is.

            Tip: Ik zou als Delta zijnde het PDF'je heel snel voorzien van een officieële Delta uitstraling, inclusief telefoonnummer en naam van contactpersoon. Nu wordt (wellicht onterecht) de indruk gewekt dat iedereen het zou kunnen hebben geschreven. Maar dat heeft meer met gedegen marketing te maken als met de boodschap
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 19 Jan 2022, 01:28.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Delta zou een informatie pagina moeten openen over nemen glasvezel abonnement dat dan je coax verbinding word afgesloten voor je tv en internet je tv met CI Module de smartcard werkt dan niet meer zelfde geld voor de Humax harddisk recorder met CI Module en de smart card en je moet dan weer een ontvanger kastje met maandelijkse huur aan je tv hangen met HDMI en een stopcontact aansluiting. En er is geen keuze om coax (voor TV) en glasvezel voor internet te nemen en terug te gaan naar coax. KPN legt binnenkort ook glasvezel aan zonder verdere verplichtingen tot in je meterkast dus dan heb je keuze KPN of Delta en voor koopwoningen is het ook verstandig om de KPN aansluiting in je meterkast te laten doen. Verder is er voor de F1 fans nog steeds geen duidelijkheid met abonnement Viaplay seizoen begint in medio Maart 2022 dus het word wel eens tijd voor meer duidelijkheid.

              Reageer


              • #8
                Delta is al jaren heel goed om alles zeer onduidelijk te schrijven.
                ze praten elkaar ook nog tegen al jaren

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door tillart Bekijk bericht
                  Verder is er voor de F1 fans nog steeds geen duidelijkheid met abonnement Viaplay seizoen begint in medio Maart 2022 dus het word wel eens tijd voor meer duidelijkheid.
                  Viaplay is en blijft een stream dit komt dus niet als een gewoon tv kanaal bij Delta.

                  Je kunt hooguit een abonnement via Delta afsluiten en dan een bepaalde korting krijgen op de abonnement prijs.

                  Dus de strijd gaat alleen maar over de hoogte van de eventuele korting.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 19 Jan 2022, 08:19.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door tillart Bekijk bericht
                    Delta zou een informatie pagina moeten openen over nemen glasvezel abonnement dat dan je coax verbinding word afgesloten voor je tv en internet je tv met CI Module de smartcard werkt dan niet meer zelfde geld voor de Humax harddisk recorder met CI Module en de smart card en je moet dan weer een ontvanger kastje met maandelijkse huur aan je tv hangen met HDMI en een stopcontact aansluiting. En er is geen keuze om coax (voor TV) en glasvezel voor internet te nemen en terug te gaan naar coax. KPN legt binnenkort ook glasvezel aan zonder verdere verplichtingen tot in je meterkast dus dan heb je keuze KPN of Delta en voor koopwoningen is het ook verstandig om de KPN aansluiting in je meterkast te laten doen. Verder is er voor de F1 fans nog steeds geen duidelijkheid met abonnement Viaplay seizoen begint in medio Maart 2022 dus het word wel eens tijd voor meer duidelijkheid.
                    Bij Caiway is de keuze er wel indien er een coaxaansluiting is. Televisiekijken over de coaxkabel en internet en telefonie over de glasvezel.
                    Vreemd dat Deltafiber dit wel voor Caiway goed heeft geregeld maar niet voor Zeeland.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door tillart Bekijk bericht
                      Delta zou een informatie pagina moeten openen over nemen glasvezel abonnement dat dan je coax verbinding word afgesloten voor je tv en internet je tv met CI Module de smartcard werkt dan niet meer zelfde geld voor de Humax harddisk recorder met CI Module en de smart card en je moet dan weer een ontvanger kastje met maandelijkse huur aan je tv hangen met HDMI en een stopcontact aansluiting. En er is geen keuze om coax (voor TV) en glasvezel voor internet te nemen en terug te gaan naar coax. KPN legt binnenkort ook glasvezel aan zonder verdere verplichtingen tot in je meterkast dus dan heb je keuze KPN of Delta en voor koopwoningen is het ook verstandig om de KPN aansluiting in je meterkast te laten doen.
                      Die is er dus maar die is inderdaad onvoldoende :

                      https://www.delta.nl/internet/glasve...naarglasvezel/



                      Reageer


                      • #12
                        Al met al weet ik nu niet of ik wel of niet in aanmerking kom, helpdesk bellen bied dus ook geen oplossing omdat die het blijkbaar ook niet helemaal weten.
                        Wil gewoon weten of ik alsnog samen met mijn broer kan deelnemen of dat ik een andere gegadigde moet zoeken.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X