Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay, hoe zit het men Delta en Caiway?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ik zie die echt niet als tijdelijk. Het is juist fijn dat sport via een lineair kanaal komt en niet via streaming met kans op haperen en bufferen.
    Bovendien kun je ff zappen voor de tussenstand bij de voetbal of belangrijk nieuws
    Als Delta zelf zegt dat dat kanaal tijdelijk is wie ben jij dan (weer) om dat ECHT NIET als tijdelijk te zien. Als je niets toe te voegen hebt, doe dat dan ook niet. Je bent ECHT NIET verplicht om overal en altijd maar weer van die zinloze reacties te geven!

    Reageer


    • #62
      Ik wordt er ook erg moe van.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

        Als Delta zelf zegt dat dat kanaal tijdelijk is wie ben jij dan (weer) om dat ECHT NIET als tijdelijk te zien. Als je niets toe te voegen hebt, doe dat dan ook niet. Je bent ECHT NIET verplicht om overal en altijd maar weer van die zinloze reacties te geven!
        Ik geef enkel mijn visie, dat gebeurt in een forum. Geen reden om meteen op de persoon te gaan spelen omdat deze een mening geeft.
        Wanneer je niet tegen meninkjes kunt moet je geen forum gaan lezen.

        Reageer


        • #64
          En zo is het maar net!
          Bordewolf bepaalt wel even wanneer je wat wel of niet moet doen ….

          🕒🕙🕖🕞🕝🕣🔊🔊🔊🔊🔊🔊

          Reageer


          • #65
            Kanaal 200 is toegevoegd op Interactieve TV

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Kanaal 200 is toegevoegd op Interactieve TV
              Op de kabel zit Viaplay Xtra kanaal 200 nu ook.

              Alleen in de Delta TV app weer dan niet.
              Laatst bewerkt door driepinter; 28 Feb 2022, 19:14.

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Op de kabel zit Viaplay Xtra kanaal 200 nu ook.

                Alleen in de Delta TV app weer dan niet.
                De app zal nog wel komen. Nu nog kunnen bestellen morgen…

                Deze week meer updates ?

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door preload Bekijk bericht
                  En coax klanten dan?
                  Die kunnen ook gebruik maken van DIT.
                  Denk dat het sowieso wel handig is om als kabelaar eens te ervaren wat TV kijken anno 2022 is als je op glasvezel bent aangesloten.
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Mar 2022, 10:47.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #69
                    Viaplay xtra is in full HD gewoon op coax te zien op kanaal 200. veel plezier er mee. Nu nog wachten op de Viaplay app voor de DIT ontvanger.
                    Laatst bewerkt door loeffenr; 2 Mar 2022, 22:58.

                    Reageer


                    • #70
                      Vandaag Viaplay bij Delta genomen. Kan ook vrijwel direct kijken en inloggen via de app.
                      er valt me wel iets op. Als ik via de app op mn tablet kijk, heb ik vlekkeloos beeld, zonder haperingen. Kijk ik via de app via de smart tv, dan hapert het best wel! En muist de smart tv is bekabeld aangesloten met een cat6a kabel…..

                      meer mensen met deze ervaring? Echt iets aan tweaken qua instellingen is volgens mij niet mogelijk.

                      Reageer


                      • #71
                        Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
                        Vandaag Viaplay bij Delta genomen. Kan ook vrijwel direct kijken en inloggen via de app.
                        er valt me wel iets op. Als ik via de app op mn tablet kijk, heb ik vlekkeloos beeld, zonder haperingen. Kijk ik via de app via de smart tv, dan hapert het best wel! En muist de smart tv is bekabeld aangesloten met een cat6a kabel…..

                        meer mensen met deze ervaring? Echt iets aan tweaken qua instellingen is volgens mij niet mogelijk.
                        Mij viel op dat de kleuren van de documentaire van verstappen flets waren. Als dat 1080P of 1080I is dan eet ik mijn fiets op.
                        Inderdaad geen strak beeld zoals ik van Netflix gewend ben.

                        Ik kan bovendien niet casten via de Ipad, ik moet Apple Airplay gebruiken helaas.

                        Reageer


                        • #72
                          Om te casten moest ik even naar het hoofdscherm op mn iDevice. Toen vroeg de app om toegang tot het netwerk om te casten. Na akkoord werkte dat wel. En de kleiren via casten zijn bij mij fletser dan via de app op de smart tv.

                          Reageer


                          • #73
                            Het is mogelijk dat als je de Viaplay app hebt geïnstalleerd, deze spontaan niet meer werkt ("Er gaat iets mis").
                            Zelf had ik de Viaplay Netherlands van Google Playstore geïnstalleerd, maar die is niet meer beschikbaar. Als je 'Viaplay' (zonder geo-extentie) installeert is het probleem (for the time being) verholpen.

                            @ https://play.google.com/store/apps/d...id&hl=nl&gl=NL

                            Btw: ondertiteling: op een Sony HD TV is de fontgrootte normaal (Netflix) en zonder zwarte transparante achtergrond.
                            Wellicht dat jullie Samsung TV daar een aparte instelling voor heeft.
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Mar 2022, 00:09.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X