Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kleur van de kastjes zowel HD als 4K

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • kleur van de kastjes zowel HD als 4K

    Nu heb ik een kamai 4K kastje staan in het wit maar ik zou graag een zwarte willen hebben zoals die tegenwoordig op de site staan .
    Vraag ik hier via de chat om om deze om te ruilen krijg ik te horen dat ze alleen in het wit zijn .
    volgens mij hebben ze dan het negatief van de foto`s op de site gezet ipv de positieve afbeelding .

  • #2
    Ik heb hier toch echt een zwarte 🤔

    Reageer


    • #3
      Ik kreeg ook zwarte hoor. Ze kletsen weer uit hun nek op de chat.
      Gebrek aan kennis of ze liegen.
      Is allebei niet goed.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
        Nu heb ik een kamai 4K kastje staan in het wit maar ik zou graag een zwarte willen hebben zoals die tegenwoordig op de site staan
        Zijn die beter?

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
          Nu heb ik een kamai 4K kastje staan in het wit maar ik zou graag een zwarte willen hebben zoals die tegenwoordig op de site staan .
          Vraag ik hier via de chat om om deze om te ruilen krijg ik te horen dat ze alleen in het wit zijn .
          volgens mij hebben ze dan het negatief van de foto`s op de site gezet ipv de positieve afbeelding .
          De witte is voor COAX, de zwarte voor glasvezel, dus pas bij overstappen op glasvezel krijg je een zwarte.

          Reageer


          • #6
            Als de zwarte alleen voor glasvezel is waarom staat er op mijn Mijn Delta pagina een zwarte Bordewolf en Webkabouter ik hoop dat die beter is ,lijkt of ik in deze huidige soms storingen heb en zwart staat mooier op de kast .

            Reageer


            • #7
              Ik vind zwart ook veel
              mooier.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Ik vind zwart ook veel
                mooier.
                Ik weet niet beter dan dat de witte wordt geleverd bij coax. Volgens mij zelfs een ander type? 6X?
                Maar wie weet zit het toch anders in elkaar. Donnie kun jij ons uit de brand helpen?
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Jan 2022, 19:35.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik weet niet beter dan dat de witte wordt geleverd bij coax. Volgens mij zelfs een ander type? 6X?
                  Maar wie weet zit het toch anders in elkaar.@Donnie kun jij ons uit de brand helpen?
                  Donnie de TV eindbaas hahaha. Dat is nep man. Wordt toch eens wakker. Ben je zelf Donnie niet??

                  Nogmaals zeg het je nog 1x: de light versie van de Kamai 7 kan geen Dolby en 4k aan.

                  Bron is van een medewerker van Delta/Caiway

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                    Donnie de TV eindbaas hahaha. Dat is nep man. Wordt toch eens wakker. Ben je zelf Donnie niet??

                    Nogmaals zeg het je nog 1x: de light versie van de Kamai 7 kan geen Dolby en 4k aan.

                    Bron is van een medewerker van Delta/Caiway
                    Ik vind het allemaal prima, aan deze reactie heeft de topicstarter niets in elk geval. We moeten elkaar helpen dacht ik zo.

                    Reageer


                    • #11
                      Wat dacht je van een spuitbus.

                      Reageer


                      • #12
                        De witte TV ontvanger is de Kamai 6. Deze wordt op dit moment niet uitgeleverd, dus ik vermoed dat hier sprake van een misverstand is. Soms wordt op verzoek van de klant, en wanneer nog beschikbaar een witte kamai6 geleverd bij vervanging.

                        Op dit moment leveren we 2 tv-ontvangers afhankelijk van welk verzorgingsgebied je woont.

                        Ga er vanuit dat je op Coax in Zeeland 2 mogelijke keuzes hebt. De Aria7x (HD) of de Kamai7 (4K)

                        Op FTTH (glas) in alle verzorgings gebieden wordt standaard de Kamai7 meegeleverd.
                        Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 9 Jan 2022, 20:34.

                        Reageer


                        • #13
                          Volgens mij levert Caiway nog steeds het HD kastje

                          Reageer


                          • #14
                            Zeg Willem1980 nu ben ik zelf brildragend maar op de startpagina van mijn Delta zie ik toch duidelijk een foto staan van Donnie de TV eindbaas .
                            En ik denk niet dat Bordewolf een alias van Donnie is als je iemand beschuldig vergewis je dan eerst van de feiten , er wordt hier al genoeg met modder gesmeten op dit forum waar niemand een zak aan heeft en het doet alleen maar afbreuk aan het forum wat gewoon zonde is .

                            Reageer


                            • #15
                              Natuurlijk is Donnie niet uit het grote dierenbos!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X