Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nationaal Verkeersexamen…. Niet mee te doen vertraging

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Nationaal Verkeersexamen…. Niet mee te doen vertraging

Zojuist wilde ik mee doen aan het nationaal verkeersexamen. Maar dat lukt niet.
    De vragen komen ruim 30 seconden eerder dan de beelden op tv.

Wanneer komt hier nu eindelijk eens een oplossing voor? Dit is te zot voor woorden!

Ik heb dit eens geprobeerd op een Chromecast maar dat is toch geen probleem.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ik heb dit eens geprobeerd op een Chromecast maar dat is toch geen probleem.
      Is er dan geen vertraging? De vragen op internet eindigden al en toen kwamen de beelden en de vraag pas op tv. Het is geen doen.
      Dat is bij meer quizen zo. Weet ik Veel bijvoorbeeld.

Maar goed SBS geeft aan dat er ook een storing was, gooi het maar in mijn pet.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Dec 2021, 21:44.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        SBS geeft aan dat er ook een storing was
        https://twitter.com/hashtag/nationaa...=hashtag_click

Reageer

Tja, nu zullen we niet weten of het de app of de vertragende IPTV. Bij mij kwamen de vragen in het begin ruim eerder, zonder het plaatje waardoor ik niet mee kon doen.
          Ik vraag me af of dit wel goed was gegaan wanneer de app wel had gewerkt.

Wie heeft ervaringen met bijvoorbeeld Wat vindt Nederland en andere van dit sport programma’s ?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X