Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #3

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• [AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #3

Als vervolg op topic "[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit" hebben we vandaag opnieuw kanalen omgezet naar een hogere stereo kwaliteit. De volgende kanalen hebben vanaf nu ook 256kbps kwaliteit:

DisneyXD/Veronica
    NET5
    RTL8
    FOX
    Disney Channel
    JenZ
    24Kitchen
    Zender van de Maand
    HISTORY
    Eén
    Canvas
    Ketnet
    Filmbox
    NPO Nieuws
    NPO Politiek
    NPO 1 extra
    NPO 2 extra
    NPO Zappelin extra

Begin januari zullen we ook alle resterende kanalen omzetten naar deze hogere stereo kwaliteit.

Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
    Als vervolg op topic "[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit" hebben we vandaag opnieuw kanalen omgezet naar een hogere stereo kwaliteit. De volgende kanalen hebben vanaf nu ook 256kbps kwaliteit:

DisneyXD/Veronica
    NET5
    RTL8
    FOX
    Disney Channel
    JenZ
    24Kitchen
    Zender van de Maand
    HISTORY
    Eén
    Canvas
    Ketnet
    Filmbox
    NPO Nieuws
    NPO Politiek
    NPO 1 extra
    NPO 2 extra
    NPO Zappelin extra

Begin januari zullen we ook alle resterende kanalen omzetten naar deze hogere stereo kwaliteit.
    Toppers! Meteen ook. NPO1 extra, Top2000 en Serious Request!

Reageer

Top hoor !

Zijn deze veranderingen alleen hoorbaar via DIT?
      of ook via de coax CI (Tv kaartje )
      Alsnog denk ik dat het persoonlijk blijft of je het hoort of niet, en denk ook hoe je tv kijkt , Soundbar of niet.
      Desondanks toch fijn dat er upgrades worden doorgevoerd. + 1

Reageer

Applaus!!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
          Top hoor !

Zijn deze veranderingen alleen hoorbaar via DIT?
          of ook via de coax CI (Tv kaartje )
          Alsnog denk ik dat het persoonlijk blijft of je het hoort of niet, en denk ook hoe je tv kijkt , Soundbar of niet.
          Desondanks toch fijn dat er upgrades worden doorgevoerd. + 1
          De veranderingen gelden alleen voor Interactieve TV. Op Digitale TV is de geluidskwaliteit gelijk aan de kwaliteit die de leverancier (RTL, NPO, etc.) zelf doorzet.

Reageer

5 jaar "interactieve tv" en dan aankomen met zoiets en er trots op zijn.

Reageer

In het land der blinden, is één oog koning.
              Daarom applaus voor Delta!!
              Chapeau !!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
                5 jaar "interactieve tv" en dan aankomen met zoiets en er trots op zijn.
                Ik ben er trots op medewerkers van Delta die de afgelopen maanden hard werken aan de kwaliteit van interactieve tv.
                Meer HD, goed stereogeluid en eindelijk komt de ontwikkeling van Dolby in de eindfase.
                UHD en 4K zal echt daarna het volgend zijn, al is dat echt speculatie, daar wil men niet veel over kwijt.

Ja men heeft ook 4 jaar stil gezeten, maar er wordt nu wel fors geinvesteerd. Terugkijken em zeggen dat het toen niet goed was… tja, daar schiet je niets mee op. Er is meer schaalgrootte dus men kan nu investeren.
                Met name de overgang van Zeeland naar glas heeft daar alles mee te maken.
                De tv dienst moet minimaal zo goed, zo niet beter zijn wil je abonnees bewegen naar glasvezel en de coax kunnen uitschakelen.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Dec 2021, 20:04.

Reageer

Kan iemand mij het verschil in beeldkwalitet uitleggen als ik overstap naar DIT ? Heb het idee dat het via coax met ci+ module beter is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

DisneyXD/Veronica
                    NET5
                    RTL8
                    FOX
                    Disney Channel
                    JenZ
                    24Kitchen
                    Zender van de Maand
                    HISTORY
                    Eén
                    Canvas
                    Ketnet
                    Filmbox
                    NPO Nieuws
                    NPO Politiek
                    NPO 1 extra
                    NPO 2 extra
                    NPO Zappelin extra

Eduard B Waarom is er voor gekozen NPO Nieuws en NPO Zappelin extra om te zetten, terwijl deze kanalen er 15 december zijn verdwenen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Eduard B Waarom is er voor gekozen NPO Nieuws en NPO Zappelin extra om te zetten, terwijl deze kanalen er 15 december zijn verdwenen?
                      Ik ben er trots op medewerkers van Delta die de afgelopen maanden hard werken aan de kwaliteit van interactieve tv.
                      Meer HD, goed stereogeluid en eindelijk komt de ontwikkeling van Dolby in de eindfase.
                      UHD en 4K zal echt daarna het volgend zijn, al is dat echt speculatie, daar wil men niet veel over kwijt
                      Je was zo trots ,en nu dit weer ?

Reageer

Trots is vaak een kortstondig gevoel.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

UHD en 4K zal echt daarna het volgend zijn, al is dat echt speculatie, daar wil men niet veel over kwijt
                          Je was zo trots ,en nu dit weer ?
                          Volgens mij staat vragen vrij. Ik ben inderdaad blij met alle vorderingen!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                            Trots is vaak een kortstondig gevoel.
                            Ik denk toch dat je trots met een ander soort kortstondig gevoel verwart
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Dec 2021, 15:34.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Heel scherp! De lijst heb ik enkele weken geleden opgesteld, voordat bekend was dat NPO ging stoppen met NPO Nieuws en NPO Zappelin. Ik heb de lijst daarna niet meer gecontroleerd, dus het is gewoon een foutje.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X